"Голос" відзвітував витрати на рекламу та "діджитал"

Партія "Голос" подала в Центральну виборчу комісію та Національне агентство з запобігання корупції проміжний фінансовий звіт за 21 червня – 10 липня 2019 року

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на прес-службу партії.

На поточний рахунок її виборчого фонду надійшло 78 мільйонів гривень із рахунку партії "Голос".

Загальні витрати виборчого фонду становлять 71,5 мільйона гривень.

Найбільша стаття витрат – реклама на телебаченні та радіо. Витратили на неї становили 54,1 мільйона гривень.

Виготовлення друкованих матеріалів передвиборчої агітації, відео та аудіозаписів обійшлося в 3,8 мільйона гривень.

На просування в діджитал партія "Голос" витратила 1,5 мільйона гривень.

Реклама на зовнішніх носіях обійшлася в 9,4 мільйона гривень.

Оплата послуг передвиборчої агітації, транспортні послуги, оренда приміщень, виготовлення друкованих матеріалів становила 2,6 мільйона гривень.

Інші витрати склали 0,5 мільйона гривень.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли, скільки партії витратили на рекламу у Facebook за звітній період до 9 липня.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook