"Фокс клуб" масштабувався до 9,5 млн учасників

Одна з найбільших українських мереж побутової техніки й електроніки України Фокстрот за рік збільшила число своїх прихильників на 1,3 млн осіб, перевищивши прогнозований поріг

За даними компанії, кількість учасників програми лояльності "Фокс клуб" розширилася з 8,2 млн покупців станом на початок 2019 року до 9,5 млн на старті 2020-го. Цього вдалося досягти шляхом оптимізації умов програми, удосконалення методів персоналізації й комунікації, підвищення стандартів якості.

"У цьому році "Фокс клубу" виповнюється 14 років. За цей час компанія стала лідером у секторі ритейлу побутової техніки й електроніки за кількістю учасників програми лояльності, – зазначив Євген Кречетович, начальник служби CRM компанії Фокстрот. – Для нас важливо, що значна частка покупок здійснюється нашими постійними клієнтами. При цьому, 80% з них користуються бонусною карткою. Стабільно зростає частка інтернет покупок, все частіше користувачі використовують омніканальну модель (наприклад, замовляють на сайті і самостійно забирають в стаціонарному магазині)".

У Фокстрот додали, що середній чек учасника "Фокс клубу" утричі вище, ніж покупця без карти лояльності, а частка повторних покупок становить 70%. Постійні покупці отримують за кожну покупку кешбек у вигляді бонусів, які можна використовувати при оплаті наступних покупок, зменшуючи реальну вартість товару. 1 бонус прирівнюється 1 гривні.

Крім цього, учасники "Фокс клуб" першими дізнаються про унікальні акції та новинки мережі Фокстрот, отримують персональні пропозиції, кваліфіковану консультацію й експертизу з купівлі електронних гаджетів та побутової техніки.

"Щомісяця до "Фокс клубу" приєднується понад 100 тисяч нових учасників. Адже це не просто програма лояльності та бонуси, а багато переваг у вигляді персональних пропозицій, купонів, знижок до свят тощо, – прокоментував досягнуті результати Олексій Зозуля, виконавчий директор омніканального бренду Фокстрот. – Але ми не стоїмо на місці, працюємо над пошуком нових рішень, точок перетину та інновацій, щоб не тільки допомагати нашим покупцям оновлювати техніку, а й перевищувати їхні очікування".

Приєднатися до "Фокс клубу" дуже просто. Для цього передбачено кілька способів:

  • зареєструватися на сайті foxtrot.ua;
  • звернутися до касира в будь-якому із 162 магазинів;
  • відправити коротке безкоштовне SMS-повідомлення із текстом "ФОКС" на номер 2701;
  • зателефонувати на гарячу лінію 0 800 300 353;
  • через мобільні додатки партнерів (Приват24, YoCard).

Відзначимо, торгова мережа Фокстрот першою серед українських ритейлерів побутової техніки та електроніки в 2016 році ввела ідентифікацію учасника програми лояльності за номером мобільного телефону (віртуальну бонусну карту) без застосування фізичної пластикової карти.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада