"Фокс клуб" масштабувався до 9,5 млн учасників

Одна з найбільших українських мереж побутової техніки й електроніки України Фокстрот за рік збільшила число своїх прихильників на 1,3 млн осіб, перевищивши прогнозований поріг

"Фокс клуб" масштабувався до 9,5 млн уча…

За даними компанії, кількість учасників програми лояльності "Фокс клуб" розширилася з 8,2 млн покупців станом на початок 2019 року до 9,5 млн на старті 2020-го. Цього вдалося досягти шляхом оптимізації умов програми, удосконалення методів персоналізації й комунікації, підвищення стандартів якості.

"У цьому році "Фокс клубу" виповнюється 14 років. За цей час компанія стала лідером у секторі ритейлу побутової техніки й електроніки за кількістю учасників програми лояльності, – зазначив Євген Кречетович, начальник служби CRM компанії Фокстрот. – Для нас важливо, що значна частка покупок здійснюється нашими постійними клієнтами. При цьому, 80% з них користуються бонусною карткою. Стабільно зростає частка інтернет покупок, все частіше користувачі використовують омніканальну модель (наприклад, замовляють на сайті і самостійно забирають в стаціонарному магазині)".

У Фокстрот додали, що середній чек учасника "Фокс клубу" утричі вище, ніж покупця без карти лояльності, а частка повторних покупок становить 70%. Постійні покупці отримують за кожну покупку кешбек у вигляді бонусів, які можна використовувати при оплаті наступних покупок, зменшуючи реальну вартість товару. 1 бонус прирівнюється 1 гривні.

Крім цього, учасники "Фокс клуб" першими дізнаються про унікальні акції та новинки мережі Фокстрот, отримують персональні пропозиції, кваліфіковану консультацію й експертизу з купівлі електронних гаджетів та побутової техніки.

"Щомісяця до "Фокс клубу" приєднується понад 100 тисяч нових учасників. Адже це не просто програма лояльності та бонуси, а багато переваг у вигляді персональних пропозицій, купонів, знижок до свят тощо, – прокоментував досягнуті результати Олексій Зозуля, виконавчий директор омніканального бренду Фокстрот. – Але ми не стоїмо на місці, працюємо над пошуком нових рішень, точок перетину та інновацій, щоб не тільки допомагати нашим покупцям оновлювати техніку, а й перевищувати їхні очікування".

Приєднатися до "Фокс клубу" дуже просто. Для цього передбачено кілька способів:

  • зареєструватися на сайті foxtrot.ua;
  • звернутися до касира в будь-якому із 162 магазинів;
  • відправити коротке безкоштовне SMS-повідомлення із текстом "ФОКС" на номер 2701;
  • зателефонувати на гарячу лінію 0 800 300 353;
  • через мобільні додатки партнерів (Приват24, YoCard).

Відзначимо, торгова мережа Фокстрот першою серед українських ритейлерів побутової техніки та електроніки в 2016 році ввела ідентифікацію учасника програми лояльності за номером мобільного телефону (віртуальну бонусну карту) без застосування фізичної пластикової карти.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme