Екс кандидат у президенти Шевченко витратив на рекламу в 25 разів більше, ніж задекларував, - Чесно

Народний депутат, екс-кандидат на посаду президента Олександр Шевченко задекларував 3,2 мільйона гривень витрат на рекламу, хоча мав би задекларувати щонайменше 85 мільйонів гривень
 

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на громадський рух ЧЕСНО.

 

Відзначається, що активісти дійшли такого висновку, проаналізувавши декларацію Шевченка за 2018-й рік.

 

У ЧЕСНО підрахували, що торік центральні телеканали показали понад 4200 роликів на підтримку Шевченка.

 

"Комерційна вартість такого обсягу реклами, згідно з розцінками телеканалів, 2018-го року мала б сягати щонайменше 85 мільйонів гривень", – йдеться в повідомленні.

 

За інформацією ЧЕСНО, партія "УКРОП", від якої висувався Шевченко на виборах, торік не витрачала коштів на телерекламу, тож, хто за неї сплачував, не відомо.

 

Водночас, під час президентської кампанії Шевченко використовував також рекламу в соцмережах, ґуґл-рекламу, брав участь в ефірах регіональних телеканалів.

 

У ЧЕСНО припускають, що найімовірніше, загальна вартість його кампанії 2018-го року була ще вищою.

 

Зазначається, що рух звернувся до Шевченка з проханням пояснити походження коштів на ці витрати, однак відповіді не отримав. Його прес-служба також проігнорувала запит. Відповіді з офіційної електронної пошти, зазначеної на сайті політика, також не надійшло.

 

Повідомляється, що виборчий фонд кандидата Шевченка становив 68,2 мільйона гривень.

 

Нагадаємо, 22 квітня стало відомо, що у команді Володимира Зеленського розглядають кандидатуру нардепа Олександра Шевченка на посаду віце-прем'єр-міністра – міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme