23 російським книжкам заборонили в'їзд до України

Держкомтелерадіо не видав дозвіл на ввезення з території держави-агресора 23 книг, в яких наявні ознаки пропаганди держави-агресора

Про це повідомила прес-служба Державного комітету телебачення і радіомовлення України, передає Depo.ua із посиланням на "Еспресо".

Зокрема, ознаки пропаганди держави-агресора, її органів влади, імперських геополітичних доктрин та комуністичного тоталітарного режиму виявили у книгах московських видавництв "Альпина Паблишер", "Альпина нон-фикшн", "Ексмо" та самарського видавництва "ИД Бахрах-М".

В Україну не пустили книгу Данили Дьоміна "Корпоративная культура. Десять самых распространенных заблуждений", у якій автор чимало сторінок присвятив "могущественной корпорации и сверхдержаве СССР" і навів у приклад методи управління країною Сталіним.

Пропаганду комуністичного тоталітарного режиму виявили у дитячій книзі Олени Смєшлівої та Лани Богомаз "Чему я могу научиться у Анны Ахматовой".  Жовтневу революцію сучасні авторки-росіянки назвали "одним из величайших событий в истории России", ілюструючи книгу портретами Леніна та червонимипрапорами.

У книгах інших авторів популяризуються російські соціальні мережі "ВКонтакте", "Одноклассники", а також ресурс "maіl.ru "та сервісні портали "Яндекс", доступ до яких в Україні заборонено через поширення ними антиукраїнських гасел та ідей, спрямованих на ліквідацію незалежності нашої держави, порушення її суверенітету і територіальної цілісності.

Зокрема, це книги таких видавництв, як "Альпина Паблишер" Артура Салякаєва "Неслучайные связи: Нетворкинг как образ жизни", Владислава Моісеєва "Бизнес из ничего, или Как построить интернет-компанию и не сойти с ума" та Михайла Умарова "PR в реальном времени: Тренды. Кейсы. Правила" 

Також відмовили у дозволі на ввезення низки книг зарубіжних авторів, в оформленні яких російські видавці використовують символіку держави-агресора, її органів влади та силових структур. Зокрема, на обкладинці книги Деніела Еллсберга "Машина Судного дня: Откровения разработчика ядерной войны" видавець ("Альпина Паблишер") розмістив рекламу книги "Интервью с Владимиром Путиным" та документального фільму "Путин", що демонструвався в ефірі російських каналів.

Нагадаємо, у лютому Державний комітет телебачення та радіомовлення відмовив у видачі дозволів на ввезення з території Росії 19 книжок, у яких присутні ознаки пропаганди держави-агресора.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна