"Сім'я" Януковича наживається на вагонах "Укрзалізниці", - ЗМІ

Бізнес "сім'ї" Януковича забезпечується вантажними вагонами "Укрзалізниці" практично повністю, в той час як інші вантажовідправники відчувають дефіцит рухомого складу

Про це повідомляють "Подробиці".

"У різних вантажовідправників абсолютно різний відсоток використання державного вагонного парку. У більшості компаній він знаходиться на рівні 10-15%. Як не дивно, найкраще себе почувають підприємства, пов'язані з "сім'єю" екс-президента Віктора Януковича. Їх потреби у вагонах задовольняються державним монополістом практично в повному обсязі", - йдеться в матеріалі.

На рівні 70-100% знаходиться забезпечення рухомим складом вугільних підприємств, які контролюються ТОВ "Донецький розрахунково-фінансовий центр" (ДРФЦ), що належить структурам Олександра Януковича.

"Одним з основних джерел доходу Олександра Вікторовича було «чорне золото», яке він «конвертував у бюджетні мільярди, які капали на рахунки офшорних компаній"... Була створена імперія під назвою ДРФЦ, щоб взяти під контроль всі фінансові потоки. Найрентабельніші частини вугільної промисловості були оформлені на знов відкриті та реорганізовані офшорні структури", - розповідає головний редактор сайту "Цензор" Юрій Бутусов.

Зокрема, це Шахтоуправління "Донбас" в Селідово і ЦЗФ "Комсомольська" у Димитрові Донецької області, а також розташована на окупованій території в Торезі.

Також державними вагонами набагато краще інших операторів ринку забезпечена експедиторська компанія "сім'ї" "Транснаціональна транспортна компанія". На сьогодні вона експлуатує близько 2 тис. державних піввагонів. Вагони в основному використовуються для обслуговування перевезень Криворізького залізорудного комбінату.

Видання зазначає, що подібна ситуація стала можливою через корупцію на "Укрзалізниці", чиновники якої збудували схеми навколо підвищеного попиту на державні вагони.

"Корупційна схема, яка приносить залізничним чиновникам тіньовий дохід, і обертається мільйонними втратами для держави і бізнесу існує завдяки різниці цін за користування вагонами УЗ і приватних операторів. Останні завжди були дорожче. Тому можливість необмеженого доступу до державного парку – мрія будь-якого вантажовідправника... Доступ до "дефіцитних вагонів" в повному обсязі отримали лише ті, хто вміє домовлятися з високопоставленими залізничниками", - йдеться в матеріалі.

Як повідомлялося, голова "Укрзалізниці" Войцех Балчун заявив, що держпідприємство щорічно втрачає від корупції мільярди гривень. За його словами, з початку роботи в Україні він бачить у компанії тільки схеми.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme