Збідовані росіяни стали замість шоколаду купувати "сємєчки"

Через кризу росіяни відмовляються від "маленьких гастрономічних радощів". За останній рік вони істотно скоротили витрати на покупку шоколаду і молока

Кожен четвертий житель країни (24%), відповідно до свіжих дослідженх Nielsen, заявляє про свідоме зниження частки цукру в раціоні. Втім, це пояснюється швидше не турботою про здоров'я, а падінням доходів населення, передає depo.ua з посиланням на російські ЗМІ.

Шоколад на відміну від цукру входить у мінімальний споживчий кошик, але не є "першочерговим підсолоджувачем", тому дослідники традиційно відносять його до ласощів. Пряме ж споживання безпосередньо цукру, як зазначає Інститут кон'юнктури аграрного ринку (ІКАР), під час кризи "збільшується в зв'язку зі зниженням попиту на кондитерські вироби". Середній росіянин за рік з'їдає його в кількості 38 кг.

У минулому році, за даними Центру досліджень кондитерського ринку (ЦДКР), споживання шоколаду і шоколадних цукерок в країні скоротилося на 8,4%.

Ту ж тенденцію підтверджує "Ромір" зі своїм індексом "Кава з молоком" (включає моніторинг попиту на каву, шоколад, бутильовану воду і молоко), фіксуючи виняток хіба що в передноворічному грудні - до цього місяця, пояснюють дослідники, росіяни готові трохи витратитися на прості задоволення. Всі чотири позиції не є продуктами першої необхідності, а є "елементарним набором простих задоволень".

Згідно з дослідженням групи Nielsen, найбільше "просів" середній ціновий сегмент шоколаду. Споживачі йдуть саме з цього сегмента, переключаючись або на доступніший за ціною товар або на дешевші кондитерські категорії, такі як пряники, печиво, вафлі, бублики.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme