Замовлення вагонів у закордонних компаній обернеться втратами для української економіки, - Тарута
Коли польський громадянин, який очолює Укрзалізницю, підписує меморандум з польською компанією про намір придбати рухомий склад, важливо, щоб ніхто не забув про інтереси української промисловості
Про це заявив народний депутат Сергій Тарута, коментуючи меморандум, підписаний главою Укрзалізниці Войцехом Бальчуном з Pesa Bydgoszcz, найбільшим польським виробником рухомого складу, передає depo.ua.
"Україна має другу за довжиною залізницю в світі, і українські підприємства можуть в повній мірі задовольнити її потреби, – зазначив Сергій Тарута. – Ці підприємства вимагають модернізації, залучення інвестицій світових лідерів цієї галузі, і саме на це повинні бути спрямовані зусилля уряду і керівництва Укрзалізниці. Якщо замовлення на виробництво вагонів просто підуть закордонним компаніям, це обернеться втратами для української економіки. Особливо підозріло виглядає ситуація, коли поляк домовляється з поляками про те, як витратити гроші української держкомпанії".
Меморандум між Укразалізницею і Pesa Bydgoszcz підписано 20 вересня 2016 року в Берліні на виставці залізничного транспорту InnoTrans 2016 року. Меморандум передбачає співпрацю з виробництва та модернізації рухомого складу, зокрема залізничних вагонів.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Гроші