З російського ринку через кризу втекли понад півсотні брендів

У 2014-2015 роках російський ринок торгівлі недорахувався 56 брендів продуктових магазинів, магазинів одягу, а також точок громадського харчування

Про це повідомляє depo.ua з посиланням на "Известия".

У 2008 році і по кінець 2009-го - на момент завершення минулої кризи - операторів торгівлі стало менше лише на 34 найменування. Про це свідчить дослідження консалтингової компанії Knight Frank. Минулий економічний перелом багато чому навчив торговців - наприклад, почав активно розвиватися масовий сегмент громадського харчування, а орендодавці стали поступливішими.

У динаміці ці два результати схожі між собою: домінуюча частка "втікачів" припала на продуктових операторів та операторів одягу. 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme