З рахунків столичного метро стягнули 155 мільйонів "російського боргу" за вагони

Виконавча служба стягнула з рахунків комунального підприємства "Київський метрополітен" 155 мільйонів гривень

З рахунків столичного метро стягнули 155…

Державні виконавці виконують рішення Вищого господарського суду України, згідно якого "Київський метрополітен" має сплати борг компанії ТОВ "Укррослізинг" за 100 вагонів метро, повідомляє Depo.Київ.

Так, наразі з комунального підприємства вже стягнуто 155 млн 920 тис. 940 грн, з яких 140 млн 328 тис. 657 грн на користь стягувача і 15 млн 592 тис. 73 грн виконавчого збору.

Відзначимо, що загальна сума боргу складає 1 млрд 924 млн гривень:

365 млн 972 тис. 194,84 гривень - заборгованість по оплаті частини вартості предмета лізингу;
112 млн 303 тис. 827,30 гривень - заборгованість по оплаті відсотків за користування предметом лізингу;
229 млн 98 тис. 329,81 гривень - інфляційні втрати;
42 млн 27 тис. 946, 73 гривень - пеня за неналежне виконання зобов'язання;
1 млрд 191 млн 237 тис. 276,82 гривень - коефіцієнт коригування;
25 млн 332 тис. 102,90 гривень - 3% річних;
123 тис. 813,30 гривень - витрати по сплаті судового збору за подання позовної заяви;
144 тис. 461,80 гривень - витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги.

Додамо, що у червні поточного року стало відомо, що комунальне підприємство "Київський метрополітен" має виплатити ТОВ "Укррослізинг" шалений борг за вагони.

що "план" Кличка про те, як не віддавати шалений борг столичного метро, провалився. Так, на початку червня відповіді від РНБО київська влада, яка просила внести компанію "Укррослізинг" до санаційного списку, так і не отримала.

В квітні столична влада направила листи у всі правоохоронні органи, вищі органи влади і РНБО, що дозволить отримати рішення РНБО про включення ТОВ Укрросслізинг до списку санкцій, а це, зі свого боку, дасть місту можливість не виплачувати гроші.

Нагадаємо, Вищий господарський суд зобов'язав Київський метрополітен сплатити 1 мільярд 924 мільйони гривень ТОВ "Укррослізинг" за поставлені 100 вагонів метро.

Додамо, у 2009 році Київрада уклала із ТОВ "Укррослізинг" договір на закупівлю 100 вагонів для київського метрополітену.

Згідно з цією домовленістю, метрополітен отримав за період з 19 березня 2010 по 28 лютого 2013 100 вагонів, 25 одиниць виробництва КВБЗ, 33 одиниці "Вагонмаш" та 42 "Метровагонмаш". Водночас сума лізингових платежів з 2009 по 2014 роки за вагони так і не була виплачена в повному обсязі.

Станом на травень 2016 року сума, що необхідна для повного виконання умов договору, складала вже 463 мільйони 378 тисяч 882,37 гривні. Вона включала в себе предмет лізингу 353 мільйони 971 тисячу 543,05 гривні та відсотки по платежах – 109 мільйонів 407 тисяч 339,32 гривні.

15 жовтня 2009 між КП "Київський метрополітен" та ТОВ "Укррослізинг" було укладено ще одну угоду до договору на фінансові лізингові послуги (вагони метрополітену) № 3-1, якою змінено визначення лізингового платежу, зокрема, в лізинговий платіж входили суми, скориговані на коефіцієнт коригування. Тому борг станом на травень виріс майже в тричі (Додатково 1 мільярд 74 мільйони 456 тисяч 739,77 гривні).

Пізніше КП "Київський метрополітен" зверталось до Господарського суду Києва з позовом до ТОВ "Укррослізинг" про визнання недійсною додаткової угоди до договору на фінансові лізингові послуги. У свою чергу правоохоронці порушили відповідні кримінальні провадження, у т.ч. щодо посадових осіб, які підписали цю додаткову угоду.

Проте рішенням Господарського суду Києва від 14 червня 2011 та постановами Київського апеляційного господарського суду від 26 липня 2011, Вищого господарського суду України від 1 листопада 2011 позовні вимоги, апеляційну та касаційну скарги КП "Київський метрополітен" та апеляційна і касаційна скаргу прокуратури Києва були залишені без задоволення. А кримінальне провадження щодо посадових осіб КП "Київський метрополітен" було закрито у зв'язку з відсутністю складу злочину.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme