Вен CITROЁN Ё-BERLINGO: коли відмінний простір і модульний салон об'єднуються з інноваційним електроприводом
Бренд CITROЁN представляє модель ë-Berlingo: електричну версію свого універсального вена, продажі якого в Європі стартують вже в другій половині 2021 року. Новинка відповідає всім запитам "на кожен день": запас ходу до 275 км (WLTP) дарує повну свободу переміщень - цього вистачить і для міських поїздок, і для подорожей. Модель CITROЁN ë-Berlingo об'єднує всі переваги від експлуатації електротранспорту з перевагами оригінальної моделі Berlingo: різні варіації кузова, максимальне навантаження до 800 кг, корисний об'єм до 4,4 куб м, модульна кабіна Extenso®
- Головна
-
15 січня 2021 16:14

Бренд CITROЁN представляє вен е-Berlingo: електричну версію свого універсального багатофункціонального автомобіля. Це ідеальний вибір для клієнтів, яким потрібні максимальна ефективність, відмінна вантажопідйомність, широкі можливості трансформації салону - словом, всі традиційні переваги CITROЁN Berlingo. Але тепер - з електромотором.
01. Вен CITROЁN ё-Berlingo: тиша в роботі – як новий стандарт
Вен CITROЁN ё-Berlingo пропонує ряд унікальних переваг в роботі. Наприклад - тишу під час руху. Або доступ в закриті зони європейських міст, куди пропускають тільки електромобілі. Усе це стало можливим завдяки використанню електричного приводу.
Запас ходу - для будь-яких щоденних завдань
Залежно від стилю їзди, електричний вен CITROЁN е-Berlingo готовий забезпечити запас ходу до 275 км - усе завдяки тяговому акумулятора типу "Літій-Іон" ємністю 50 кВтг. Електромобіль CITROЁN е-Berlingo використовує платформу е-СМР, розроблену фахівцями Групи PSA: відмінні ходові якості і висока ефективність. Адже досяжний запас ходу до 275 км - це цілком достатній запас для будь-яких щоденних завдань.
Для того, щоб збільшити можливу дистанцію поїздки, вен CITROЁN е-Berlingo оснащений рекуперативною системою: вона збирає частину енергії під час гальмування електромобіля. Обрати режим рекуперації дуже простсо - достатньо активувати позицію "В" перемикачем на центральній консолі.
Тяговий акумулятор розташований в нижній частині кузова, під сидіннями та вантажною платформою. Фактично наявність акумулятора ніяк не позначається на чудових вантажних можливостях моделі CITROЁN е-Berlingo. На акумулятор діє окрема 8-річна гарантія (або 160 тис. км пробігу): до закінчення терміну дії гарантії ємність акумулятора не повинна впасти нижче 70% від номіналу. Перевірка ємності акумулятора проводиться раз на рік або кожні 20 тис. км пробігу, регламентне сервісне обслуговування потрібно раз в два роки або через 40 тис. км.
Спокійне водіння - в стилі "електро"
З електричним веном CITROЁN е-Berlingo кожна поїздка перетворюється в розслабляючий сеанс релакс-терапії. Тихо, м'яко, комфортно. Без вібрацій, без посмикувань, без ривків. Електромобіль починає рух дуже плавно і м'яко. У той же час - весь крутний момент доступний буквально з першого обороту ротора, тому прискорення відбуваються дуже швидко. І це прискорення нерозривне: адже в електромобілі немає традиційної коробки передач, є лише редуктор для електромотора. Таким чином, електричний привід буквально задає новий рівень комфорту. Який підтримують м'яка підвіска, комфортні сидіння, легкість рульового управління, відмінна маневреність - наприклад, радіус розвороту складає лише 10,8 м.
Електричний вен CITROЁN е-Berlingo оснащений електромотором, потужність якого регулюється в залежності від обраного їздового режиму. Максимальна віддача становить 100 кВт (136 к.с.) і 260 Нм - відмінний показник для гарантування впевненої динаміки і цілком "достатньої" максимальної швидкості 130 км/год.
За допомогою перемикача на центральній консолі, водій може вибрати один з трьох режимів:
- "Power" з максимально-допустимою потужністю 100 кВт – відмінна динаміка навіть в умовах повного завантаження;
- "Normal" з максимально допустимою потужністю 80 кВт – ідеальний компроміс для щоденних поїздок, достатня потужність і запас ходу;
- "Eco" з максимально допустимою потужністю 60 кВт – максимальна дальність ходу на одній повній зарядці акумулятора, в даному режимі обмежено використання обігрівача салону і кондиціонеру.
Невеликий час перезарядки акумулятора – з урахуванням вимог професіоналів
Для підзарядки тягового акумулятора можна скористатися одним з трьох способів: починаючи від звичайної розетки, продовжуючи спеціальною зарядкою, закінчуючи високо-потужною публічною зарядною станцією. В останньому випадку акумулятор можна зарядити до 80% від номінальної ємності всього за 30 хвилин. У той же час, навіть звичайна розетка дозволяє повністю зарядити акумулятор за вечірній і нічний час – на наступний день електромобіль готовий до роботи вже з ранку!
Розглянемо три варіанти зарядки:
- зарядка в домашніх умовах за допомогою звичайної розетки з силою струму 8-16 ампер – в такому випадку для повної перезарядки тягового акумулятора потрібно близько 15 годин;
- використання спеціальних зарядний пристроїв типу "Wallbox" потужність 3,7-22 кВт – в даному випадку для повної перезарядки тягового акумулятора потрібно 7,5 годин (1-фазний зарядний пристрій потужністю до 7,4 кВт) або 5 годин (3-фазний зарядний пристрій потужність до 11 кВт);
- максимально швидка зарядка від спеціальних публічних станцій потужністю до 100 кВт – даний варіант дозволяє поповнити акумулятор до 80% від номінальної ємності всього за 30 хвилин.
Особливі відмінні деталі електричного вена CITROЁN ё-Berlingo
Електричний вен CITROЁN е-Berlingo повністю успадковує оригінальний дизайн і стилістику моделі CITROЁN Berlingo, але відрізняється декількома характерними деталями-акцентами. Наприклад, логотипом "е" на задніх дверцятах, а також наявністю зарядного порту під звичним люком паливного бака.
У салоні все зроблено так, щоб водій міг легко і просто знайти взаєморозуміння з електромобілем. На центральній консолі встановлений оригінальний перемикач "ë-Toggle" з позиціями "P" (Park), "R" (Rear), "N" (Neutral), "D" (Drive), "В" (Break), а також селектор трьох режимів їзди: "Eco", "Normal", "Power".
Серед інших відмінностей моделі CITROЁN е-Berlingo, обов'язково слід зазначити 5-дюймовий сенсорний дисплей з вкладкою "Energy", де зібрана вся корисна інформація про статус електромобіля: напрямок потоків енергії, зміна рівня зарядки акумулятора, дані по витраті енергії, попередні налаштування зарядки і кліматичної системи.
В якості опції для електричного вена CITROЁN е-Berlingo пропонується 10-дюйовий планшет з HD-дозволом, а також проекційний дисплей.
02. Усе найкраще від моделі CITROЁN Berlingo - тепер з перевагами електромобіля
Модель CITROЁN е-Berlingo об'єднала в собі інноваційні електропривод і всі кращі напрацювання автомобіля CITROЁN Berlingo. Наприклад …
Кращі експлуатаційні характеристики в сегменті
Електричний вен CITROЁN е-Berlingo зберіг архітектуру моделі CITROЁN Berlingo з традиційним ДВС (двигуном внутрішнього згоряння). А це означає, що перед нами постав компактний, але міцний, витривалий, зручний вен з відмінними можливостями трансформації внутрішнього простору і вивіреною ергономікою. Ідеальний партнер для роботи!
Модель CITROЁN е-Berlingo дозволяє перевозити двох або трьох людей, а також масу вантажів - адже на вибір клієнта пропонується кузов "L1" (4,4 м) або кузов "L2" (4,75 м). При висоті електромобіля на рівні 1,84 м, йому відкритий доступ практично на всі парковки, включаючи і підземні.
Простота завантаження, відмінний внутрішній простір, грамотно спроектований вантажний відсік: здається, у моделі CITROЁN е-Berlingo є багато важливих переваг. Але творці електромобіля приготували ще одне - модульна кабіна Extenso® з можливістю складання пасажирського сидіння! Завдяки даному рішенню, електромобіль CITROЁN е-Berlingo готовий до перевезення довгих предметів аж до 3,09 м (кузов "L1") або навіть 3,44 м (кузов "L2").
Завдяки корисній внутрішній ширині 1,23 м (між колісними арками), вен CITROЁN е-Berlingo готовий вмістити відразу дві євро-палети.
У цілому - всі ключові вантажні можливості електромобіля CITROЁN е-Berlingo збереглися на ідентичному рівні щодо моделі з традиційним ДВС: корисне навантаження до 800 кг, можливість буксирування причепа до 750 кг, корисний об'єм 3,3 куб. м (кузов "L1") або навіть до 4,4 куб. м (кузов "L2").
Модульність салону, можливості трансформації, відділення для речей
Електрична версія CITROЁN е-Berlingo не вимагає компромісів в питаннях комфорту і зручності водія, пропонуючи йому масу відсіків, поличок, ніш для розміщення дрібних речей. Сумарно загальний обсяг всіх відділень для речей, які передбачені в салоні CITROЁN е-Berlingo, досягає значної позначки 113 літрів.
Унікальна кабіна Extenso® означає наявність 3-місцевого салону спереду (водій плюс два пасажира), причому центральне сидіння зроблено досить широким і повноцінним для розміщення людини.
У той же час, частина цього сидіння може складатися - наприклад, для перевезення довгих предметів. Нарешті, в даному сидіння можна опустити спинку і отримати столик для розміщення паперів або планшета - чим не рішення в стилі мобільного офісу?
Сучасні технології на варті спокою в кожній поїздці
Кращий в класі! Саме так можна описати оснащення CITROЁN е-Berlingo: 18 корисних технологій для безпеки і комфорту під час їзди. Наприклад, електромобіль пропонує безключевий доступ і запуск електроприводу кнопкою. Також передбачений кольоровий проекційний дисплей (інновація для даного сегмента), система допомоги при старті на схилі, датчики паркування - не тільки ззаду, але і спереду. Крім того, під час паркування стане в нагоді камера заднього виду з панорамним оглядом і електропривод ручного (стоянкового) гальма. У далекій дорозі водія порадує функція автоматичного перемикання світла "ближній / дальній", а при завантаженні - індикатор небезпечного перевантаження (інновація для даного сегмента). Нарешті, електромобіль оснащений системою активного екстреного гальмування, функцією моніторингу уваги водія, активною системою контролю рядності, розпізнаванням дорожніх знаків, системами Grip Control і Hill Assist Descent, моніторингом "сліпих зон" дзеркал заднього виду, системою контролю стабільності причепа.
Електричний вен CITROЁN е-Berlingo є ідеальним вибором для професіоналів своєї справи, яким необхідний надійний, практичний, зручний електромобіль. Чекати залишилося недовго - модель надійде в дилерську мережу Бренда в Європі в другій половині 2021 року.
Детальна інформація про CITROЁN – на сайті www.citroen.ua.
Довідка про компанію:
Офіційне представництво CITROЁN в Україні розпочало свою операційну діяльність в червні 2010 року. Головна мета представництва – привнесення європейської культури продажів і обслуговування автомобілів CITROЁN. Лінійка автомобілів CITROЁN в Україні представляє широкий модельний ряд: ультракомпактний CITROЁN C1, компактний хетчбек CITROЁN C3, SUV CITROЁN C3 Aircross, SUV CITROЁN C5 Aircross, седан CITROЁN C-Elysée, стильний і комфортний хетчбек CITROЁN С4 Cactus, місткий мінівен CITROЁN SpaceTourer і пасажирський CITROЁN Berlingo. Крім того: комерційні CITROЁN Jumpy, CITROЁN Jumper і CITROЁN Berlingo.
Бренд CITROЁN
Як міжнародний автомобільний бренд, який знаходиться в центрі масового ринку, CITROЁN культивує сміливість і творчість з 1919 року. Виділяючись своїм дизайном і забезпечуючи цінність відчуття "домашнього затишку" завдяки високому рівню комфорту і передовими технологіями, автомобілі CITROЁN, наприклад, C3 або компактний SUV C3 Aircross, привносять свіжий "вітер змін" в автомобільний світ. Бренд популярний завдяки своєму підходу до роботи: головним джерелом натхнення для Марки є реальні люди та їх спосіб життя. Це знайшло своє відображення в фірмовому девізі компанії: Inspired By You ( "Натхненний вами"). Маючи в своєму розпорядженні мережу з 10 000 дилерський центрів і СТО в порядку 90-та країн світу, CITROЁN реалізував в 2019 році 1 млн автомобілів. Бренд є володарем восьми чемпіонських титулів в світовому ралійному чемпіонаті FIA WRC (World Rally Championship) і трьох поспіль чемпіонських титулів в світових кузовних гонках FIA WTCC (World Touring Car Championship).
Офіційний сайт: www.citroen.com / www.citroen.ua
Глобальний прес-сайт: http://int-media.citroen.com/
Гаряча лінія CITROЁN: 0-800-502-200
Підписатись на новини: CITROЁN newsletter
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 12:26Зеленський заявив, що створить новий формат, якщо не відбудеться нормандська зустріч
- 12:26В УАФ розглянуть "справу Алієва", чи зашкодив він іміджу українського футболу ФОТО Відео
- 12:25 В СБУ пояснили, що заважає блокувати ворожі Telegram-канали
- 12:22У Дніпрі представили унікальне видання "Кобзаря" ФОТО
- 12:19Весілля і святкування у "червоній зоні": Закарпатська поліція виявила грубі порушення карантину Відео
- 12:15 Україна на карантині до 30 квітня: Що відбувається (ХРОНІКА)
- 12:15 Серед вулиці у Дрогобичі відбулося затримання за участі прокуратури і СБУ: Кого взяли і за що
- 12:14Готував переворот з українцями: З'явились подробиці про затримання Авідзби в Абхазії ФОТО Відео
- 12:08В Україні англійська має стати другою мовою, – Данілов
- 12:04 "12 балів від Росії": Пісня Go_A для Євробачення продовжує "рвати" YouTube Відео
- 12:00В "ДНР" і "ЛНР" дізналися, куди тікатимуть Пушилін і Пасічник у разі наступу ЗСУ
- 12:005 проблем агрокомпаній, та як їх можна вирішити Новини компаній
- 11:55Вдова баскетболіста Брайанта виграла суд щодо публікації фото з місця катастрофи ФОТО
- 11:50Аварія з мікроавтобусом на Харківщині: Кількість жертв зросла, поліція відкрила справу ФОТО
- 11:45Українська влада хоче довічно заблокувати канали Медведчука у YouTube
- 11:43На Херсонщині від пневмонії померла трирічна дитина
- 11:42 Кольоровий, однак видозмінений: Як Хмельниччина переживає черговий етап карантину (ОНОВЛЮЄТЬСЯ)
- 11:41 Створення в Україні Центру протидії дезінформації: За якими напрямками він працюватиме
- 11:38Так працює дезінформація: Зеленський використав фейки у власній промові