"УЗ не хоче нас чути": Каленков розповів про ситуацію з вагонами для ГМК

Президент "Укрметалургпрому" Олександр Каленков поділився підсумками боротьби за справедливе ставлення центрів транспортної логістики (ЦТЛ) до підприємств гірничо-металургійного комплексу за підсумками двох декад вересня

"Хотілося б спостерігати більш стрімку динаміку в забезпеченні напіввагонами підприємств ГМК, адже показники, які ми маємо на сьогодні, ще дуже далекі від ринкової частки ЦТЛ", - зазначив він у статті на сайті "Укрметалургпрому", передає Depo.ua з посиланням на "Обозреватель".

Президент "Укрметалургпрому" констатував, що починаючи з другої половини серпня "Укрзалізниця" робить спроби йти по шляху рівномірного забезпечення підприємств напіввагонами, однак диференційований підхід в цьому питанні все ще залишається.

"У другій декаді вересня забезпечення підприємств ГМК вагонами ЦТЛ залишилося на колишньому рівні і склало ті ж 26%, ряд підприємств ГМК також забезпечується за залишковим принципом (менше 10%), а заповзятливі приватні компанії відвантажують 100% своїх вантажів в вагонах держпарку", - підкреслив Каленков.

Президент "Укрметалургпрому" також повідомив, що не покладає надій на обіцяне керівництвом УЗ впровадження автоматичної системи розподілу напіввагонів.

"Як я вже повідомляв раніше, автоматичний розподіл парку зерновозів викликає цілий ряд нарікань і негативних відгуків з боку представників АПК. Виникає питання, чому менеджмент УЗ не хоче нас чути і просто забезпечити рівномірне надання напіввагонів окремим вантажовідправникам України на рівні 35% від їхнього середнього фактичного навантаження. Не обов'язково застосовувати сумнівні автоматизовані програми і програмне забезпечення, які лише закамуфлюють вплив людського фактора і відповідно зловживання в розподілі вагонів", - зазначив він.

"Закликаю Євгена Кравцова згадати про доручення прем'єр-міністра Володимира Гройсмана та забезпечити рівномірний рівень надання держпарку всім вантажовідправникам, в тому числі на адресу підприємств ГМК. Наша пропозиція залишається незмінною - забезпечення всіх вантажовідправників має бути на рівні частки ЦТЛ на ринку напіввагонів, а це становить 35-40%", - повідомив Каленков.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme