Утримання та розвиток "Укрзалізниці" коштують близько 108 млрд грн на рік

Інвестиції на утримання залізничної інфраструктури та подальший її розвиток повинні становити приблизно 108 млрд грн на рік

 

Про це повідомив член правління АТ "Укрзалізниця" Ремігіуш Пашкевич в інтерв'ю онлайн-проекту УЗ "12 облич стратегії "Укрзалізниці", передає Depo.ua.

Так, інфраструктура потребує того рівня капітальних інвестицій, який дасть змогу на базовій мережі (близько 19 тис. км) відновити її технологічні параметри.

"Сьогодні у нас приблизно 5 000 км базової мережі характеризуються простроченим зношенням і потребують реконструкції. Додайте до цього ще й інвестиції в автоматизацію залізниці", – зазначив Пашкевич.

Для порівняння він навів статистичні дані польської залізниці: інфраструктурна мережа залізниці цієї країни майже еквівалентна українській (18,5 тис. км), вона – в набагато кращому стані, проте потребує $3,5 млрд на рік (майже 88 млрд грн).

Крім того, член правління нагадав, що "Укрзалізниця" – єдина залізнична компанія в Європі, яка платить податок на землю, розташовану під інфраструктурою.

"Це абсурд. Податок на землю під інфраструктурою повинен бути "нуль", і це має бути закріплено на законодавчому рівні. Ми комунікуємо з цього приводу з представниками політичного істеблішменту, пояснюємо нашу позицію. Більше того, ми готові кошти, що сплачуються як податок на землю до місцевих бюджетів, в пропорції 1:1 спрямувати на розвиток інфраструктури", – зазначив Пашкевич.

Також він зауважив, що прогноз для залізничної інфраструктури на наступні п'ять років – позитивний.

Нагадаємо, 18 жовтня стало відомо, що "Укрзалізниця" хоче закупити китайські локомотиви.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme