"Укрзалізниця" відновила продаж онлайн квитків
"Укрзалізниця" заявила, що роботу сервісу замовлення квитків на поїзд у режимі онлайн стабілізували
Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на прес-службу "Укрзалізниці".
Зазначається, що пасажири, котрі купували квитки ввечері 4 грудня 2018 та оплатили замовлення до 19:00 години і їх трансакції були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на електронні адреси.
Також в "Укрзалізниці" додали, що пасажири можуть звернутися також за телефоном (044 591 19), електронною адресою (booking@uz.gov.ua) або Skype (uz_booking) у випадку, якщо заявлена операція залишилася без результату.
За даними компанії, сайт "впав" через те, що навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua 4 грудня зросло у шість разів.
"Лише у період з 19 до 20 години через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тисяч квитків. Тоді як у середньому за годину продається 2 тисячі квитків", - зазначили в прес-службі.
У зв'язку з перезавантаженням системи спостерігалися випадки, коли після оплати квитків пасажири не одержували підтвердження трансакції, а квиток не надходив на електронну пошту. Для вирішення проблеми фахівці УЗ вирішили обмежити кількість підключень.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Гроші