"Укрзалізниця" відновила продаж онлайн квитків

"Укрзалізниця" заявила, що роботу сервісу замовлення квитків на поїзд у режимі онлайн стабілізували

"Укрзалізниця" відновила продаж онлайн к…

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на прес-службу "Укрзалізниці".

Зазначається, що пасажири, котрі купували квитки ввечері 4 грудня 2018 та оплатили замовлення до 19:00 години і їх трансакції були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на електронні адреси.

Також в "Укрзалізниці" додали, що пасажири можуть звернутися також за телефоном (044 591 19), електронною адресою ([email protected]) або Skype (uz_booking) у випадку, якщо заявлена операція залишилася без результату.

За даними компанії, сайт "впав" через те, що навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua 4 грудня зросло у шість разів.

"Лише у період з 19 до 20 години через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тисяч квитків. Тоді як у середньому за годину продається 2 тисячі квитків", - зазначили в прес-службі.

У зв'язку з перезавантаженням системи спостерігалися випадки, коли після оплати квитків пасажири не одержували підтвердження трансакції, а квиток не надходив на електронну пошту. Для вирішення проблеми фахівці УЗ вирішили обмежити кількість підключень.

Нагадаємо, з 15 грудня 2018 року по 15 січня 2019 року діятимуть обмеження на послуги повернення квитків через інтернет та оформлення групових заявок.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme