Українські телеканали за рік показали реклами ліків на 7 млрд гривень

Телеканали забезпечили 1,5 мільярда показів, у лідерах - 1+1, Інтер та СТБ.

В Україні процвітає рекламний ринок ліків За даними компанії Proxima Research, обсяг інвестицій у рекламу лікарських засобів на телебаченні в 2015 році збільшився на 4,5% порівняно з 2014-м, склавши майже 7,2 млрд грн., повідомляє depo.ua з посиланням на zn.ua.

За даними компанії Proxima Research, обсяг інвестицій у рекламу лікарських засобів на телебаченні в 2015 р. збільшився на 4,5% порівняно з 2014-м, і складає майже 7,2 млрд грн.

Проводячи дослідження, брали до уваги центральні й мультирегіональні телеканали, тривалість рекламних роликів, кількість показів і багато інших даних.

При тому компанії, що займаються телерекламою, не згодні з остаточною цифрою. Вони стверджують, що розрахунки, засновані на прайс-листах, не показують реальної картини. На їхню думку, ця цифра не перевищує 900 млн гривень.

За даними експертів, у 2015 р. топ-10 телеканалів за обсягами продажів реклами ліків очолила "Студія "1+1" (обсяг продажів — 1 млрд 539 млн грн, кількість виходів — понад 54 тис.). Телеканал "Інтер", що вперше поступився лідерством, опинився на другому місці (обсяг продажів — 1млрд 535 млн грн, кількість показів — майже 63 тис.). І почесне третє місце посів СТБ з обсягом продажів 1 млрд 51 млн грн і кількістю показів 57,5 тис.

Загалом телеканали продали реклами ліків на 7 млрд 171 млн грн, забезпечивши 1,5 млрд показів. Лідерами в топ-10 компаній за обсягами інвестицій у телерекламу виявилися "Фармак" (обсяг продажів — 698 млн грн), Sanofi (465 млн грн) і "Корпорація "Артеріум" (понад 373 млн грн).

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme