ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Українська авіакомпанія відшкодувала пасажиру 750 євро

Така компенсація була надана пасажиру за те, що його з сім'єю не пустили на борт літака 
 

Depo.Гроші
12 серпня 2018 21:15
ФОТО: depo.ua

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на "Громадське радіо".

МАУ відшкодувала пасажирам рейсу "Мюнхен-Київ", яких 19 липня не пустили на борт літака, сімсот п'ятдесят євро.

Про це повідомляє Громадському радіо один з потерпілих пасажирів Микола Скавронський. Раніше повідомлялося, що сім'ю з дитиною 19 липня не пустили на рейс МАУ незважаючи на наявність квитків на посадку.

Скавронський говорить, що спілкування почалось спочатку через сторінку у Фейсбуці, потім через листування. Чоловік пояснює, що хотів мати офіційні документи, тому комунікувати вирішив через Укрпошту, листи надсилав з повідомленням про вручення. В них він описував свої пропозиції і претензії, побажання щодо компенсації, а у відповідь отримував пропозиції від МАУ. В такий спосіб сторони дійшли згоди.

"МАУ запропонували мені певний депозит у розмірі 30 тисяч гривень, які я і члени моєї родини зможуть пізніше використовувати для польотів. Тому квитки для наступної подорожі будемо купувати з цього депозита. Я вважаю, що за три роки зможу вибрати цю суму. Вона є адекватною. Депозит діє три роки. Що ж стосується сімсот п'ятдесяти євро по двісті п'ятдесят євро на людину, то це мені авіакомпанія мала відшкодувати по закону у будь-якому випадку за те, що відбулося. Навіть, якщо б все було адекватно в Мюнхенському аеропорту. А так вони виплатили сімсот п'ятдесят євро плюс ось ця компенсація у вигляді депозиту. Це відшкодування за заподіяну моральну шкоду".

Скавронський говорить, що МАУ перерахувала 750 € в гривневому еквіваленті на його депозитний рахунок. Він також зазначив, що консультутвався з адвокатами під час переписки з авіалініями. Тепер, говорить чоловік, конфлікт вичерпано.

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші.