Вдалий плагіат: українці збожеволіли на фігурках від «Сільпо»
Українців захлеснула нова манія - усі почали колекціонувати гумових чудовиськ-прилипал, які запустила в маси мережа супермаркетів «Сільпо»
- Головна
-
3 жовтня 2014 18:50
Узяти участь в цій акції може кожен покупець. Для цього достатньо купити в магазині мережі будь-який товар на загальну суму в 75 грн, і тоді продавець на касі запропонує придбати за 10 коп. закритий пакетик з маленькою гумовою фігуркою Stikeez. Або простіше: придбати в «Сільпо» акційний товар, при купівлі якого видають додаткову фігурку. Це смішні чудовиська із забавними іменами: Жорик, Беня, Рибо моя, Хрюкало й інші. У наборі - всього 24 іграшки.
Ця кампанія у рамках програми лояльності торгової мережі стартувала в перших числах вересня і за минулий місяць набула грандіозних масштабів. Зараз цих «монстриків» можна побачити всюди: на підвіконнях житлових будинків, на робочих столах в офісах, в руках дітей і навіть на капотах автомобілів. Прагнучи зібрати повну колекцію гумових чудовиськ, люди створюють спеціальні групи в соціальних мережах, приносять іграшки на роботу і міняються з колегами.
«Хід геніальний, що і говорити. Це прекрасна програма лояльності. Людина, особливо у якої є дитина, сходить зайвий раз в «Сільпо» - це 100%», - вважає маркетолог, співвласник агентства GEM Наталія Склярська.
Вона упевнена, що середній чек в цій торговій мережі істотно виріс. «Тоді як в Україні нестримно падає індекс купівельних очікувань, бізнесмени таким чином підвищують собі, як мінімум, обороти. Якби давали премію за найкращу рекламну кампанію в ритейлі за весь час української незалежності, я б її віддала цим Stikeez. Я нічого подібного по залученню аудиторії у житті не бачила, чесно», - говорить Наталія Склярська.
Маркетолог пояснює монстроманію, що накрила українців, тим, що люди в такий важкий час шукають розрядки, і ці веселі фігурки припали усім до душі. За словами Склярської, кампанія організована дуже грамотно: покупцеві не впихають якийсь товар або ідею, а він сам хоче пограти в цю гру.
«Це інтегрована кампанія. По-перше, зараз усі тільки і говорять, що про «Сільпо», яке в один момент заробило собі імідж прогресивної, веселої, молодої, цікавої компанії. Сама акція ненав'язлива, але прилиплива. Вона як пісенька-хіт, яку не хочеш, але повторюєш. Плюс в неї досить коректно залучені діти. Тобто немає прямого звернення до них. Іграшки продають в закритих пакетиках - ти можеш купувати їх, а можеш і відмовитися», - констатує Склярська.
Але гумових чудовиськ придумало не «Сільпо». Stikeez вже декілька років активно продаються в іграшкових магазинах Європи. Там вони називаються Ickee Stikeez або просто Stikeez. Виробники говорять, що це інопланетяни, кожен з яких найчастіше упакований в індивідуальний прозорий контейнер.
Українська торгова мережа просто замовила для себе оптову партію цих іграшок, перефарбувавши деяких з них в інші кольори і придумавши кожному забавні «українські» імена.
Незалежні маркетологи, у свою чергу, упевнені: «Сільпо» виграло джекпот і заробить на цій акції великі гроші. «Скажу про себе - я стала відвідувати «Сільпо» в два рази частіше, ніж до цієї акції. І купувати товарів більше. І так роблять усі мої знайомі. По феномену цієї кампанії можна писати дисертацію. Взагалі реклама - це ремесло, але іноді вона перетворюється на магію. Це той самий випадок», - резюмує Наталія Склярська.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 23:13росіяни завдали ракетного удару по Сумах
- 22:47Вижив лише 6-річний хлопчик: удар росіян по Синельниковому вбила цілу родину
- 21:26 Тиждень вичікували: Буданов розповів, як вдалося "вполювати" ворожий Ту-22М3
- 20:15Бізнес-партнерка з рф нардепа-слуги Безгіна виявилася "причетною до СВО", а в нього досі є доступ до держтаємниці, - екснардеп
- 19:30Українських поранених бійців, які прибули до Берліну на протезування, зустрічав мер міста Кай Вегнер, - Кличко ФОТО
- 18:00У Києві відкривається другий кінофестиваль Sunny Bunny: організатори обіцяють низку цікавих картин ФОТО
- 17:45 російський терор на Дніпропетровщині: кількість загиблих зросла до 7, ще 35 людей постраждали ФОТО
- 16:44Окупанти атакували Миколаївщину: загинула жінка
- 16:42Танцювальні суботи, вар’єте, рок, ска-панк і вистави: Caribbean Club анонсує події квітня-травня
- 16:08У Тейлор Свіфт вийшов новий альбом: фактично подвійний
- 15:23Лавров: росія продовжить вбивати навіть під час можливих переговорів про мир
- 14:54Офшори і завищені ціни: Попередні дані аудиту в Українській асоціації футболу шокують
- 14:03У Польщі заявили, що не дадуть Україні "Патріоти", бо "немає необхідної кількості"
- 13:30ЗМІ: Україні вдалося створити дрон, який долітає до Сибіру
- 12:51Захист критичної інфраструктури обговорили на РНБО
- 12:46 Хлопчика вдалося врятувати: Лисак спростував інформацію генпрокуратури про третю загиблу дитину
- 12:17Внаслідок удару по Дніпру загинула працівниця "Укрзалізниці". Ще 7 залізничників поранені
- 11:58Через обстріли Донеччини минулої доби загинуло 4 людини
- 11:34В Криму скасували парад до 9 травня