У понеділок у Києві відбудеться форум Trade Marketing in Ukraine

25 червня 2015 року в респектабельному київському готелі «Опера» відбудеться найбільший Національний форум у сфері торгового маркетингу - П'ятий щорічний Trade Marketing in Ukraine 2015 "Кооперація рітейлерів і постачальників з метою створення успішних промо"

Організатор – компанія: Meeting Point

Форум об'єднає на одному майданчику всіх ключових українських рітейлерів (національних і регіональних), аптечні мережі, мережі автозаправних станцій, а також постачальників food і non-food товарів з метою презентації, обговорення та розробки найбільш вдалих трейд-маркетингових заходів які підвищують продажі.

На форумі буде представлений кращий український та світовий досвід співпраці рітейлерів і постачальників у сфері трейд-маркетингу та категорійного менеджменту, будуть напрацьовані рекомендації для підвищення ефективності трейд-маркетингу в поточних економічних умовах і з урахуванням нового споживчого досвіду.

 Під час форуму провідні торгові мережі і постачальники обговорять і з'ясують:

• Яка динаміка зростання промо у всіх каналах сучасної торгівлі.

• У яких торгових мережах найбільша частка промо, в яких найменша і чому.

• Які категорії товарів зараз найбільше потребують промо активності.

• Які промо-заходи є найбільш успішними в мережах і чому.

• На які промо-заходи торгова мережа робитиме ставку найближчим часом, а від яких зовсім відмовиться.

• Як побудувати якісний діалог між ритейлерами і постачальниками з метою розробки, запуску та аналізу результатів промо-заходів.

• Перешкоди на шляху реалізації успішних трейд-маркетингових промо. Думка рітейлера і постачальника.

• Які існують новітні інструменти трейд-маркетингу, що сприяють реальному зростанню продажів в умовах поточної економічної ситуації.

• Кращі механіки з формування акцій з ціновими пропозиціями

• Які нецінові трейд-маркетингові активності працюють в сучасних умовах? Як мотивувати покупців до купівлі без використання прямих знижок?

До участі у форумі запрошуються:

-          від торгових мереж: директора із закупівель, комерційні директори, категорійні менеджери, маркетологи, трейд-маркетологи

-          від постачальників FMCG товарів: трейд-маркетологи, директора з продажу, комерційні директори, менеджери по роботі з клієнтами, маркетологи.

 Форум проходить за підтримки:

Діловий інтернет-партнер - finance.ua;

 Інформаційні партнери: obozrevatel.com, Міжнародної асоціації маркетингових ініціатив МАМІ, allretail.ua, food.ua, retailstudio.org, proretail.info, bizreliz.com.

 Увага! Діють спеціальні антикризові умови на участь у форумі!

 Детальна інформація та реєстрація на форум

 Meeting Point - лідер в організації та проведенні щорічних ділових заходів у ключових секторах бізнесу країн Європи та СНД. Календар бізнес-подій Meeting Point - це більше 30 щорічних міжнародних галузевих форумів і B2B конгресів. Заходи Meeting Point відвідали більш ніж 30 000 співробітників українських і зарубіжних компаній, більше 500 провідних компаній є стратегічними партнерами ділових заходів Meeting Point.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme