Суд ЄС зобов'язав оплачувати розмови з віддаленими працівниками як робочий час

Зобов'язання віддаленого працівника швидко відповідати на телефонні дзвінки має розглядатися як робочий час

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на рішення суду ЄС.

Такий вердикт у справі пожежного-волонтера з Бельгії, якого зобов'язали під час його зміни у віддаленому режимі протягом 8 хвилин бути на місці для того, щоб прийняти дзвінок від роботодавця.

Це призводило до того, що він був змушений перебувати вдома під час своїх віддалених змін і не міг займатися іншими справами.

Пожежник звернувся до суду з вимогою до міста Нівеллес під Брюсселм з проханням компенсувати йому цю віддалену послугу, прирівнявши її до звичайного робочого часу. Бельгійський суд передав справу до Суду ЄС.

Суд ЄС постановив, що "вимога протягом восьми хвилин відповідати на телефонні дзвінки вдома під час зміни у віддаленому режимі істотно обмежує можливість іншої діяльності і має розцінюватися як робочий час".

При цьому визначальним фактором для суду було зобов'язання для робітника бути фізично присутнім у місці, визначеному роботодавцем.

Нагадаємо, що раніше Суд ЄС ухвалив рішення, що час, витрачений на дорогу до роботи, має вважатися частиною робочого дня.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme