Суд дозволив партнеру Порошенка 10 років не повертати держбанку третину мільярда
Суд розстрочив автомобільній компанії "Богдан Моторс" та її дочірньому підприємству "Автоскладальний завод № 2" виплату 388,16 млн грн боргу на користь державного "Укрексімбанку" на 10 років
- Головна
-
10 листопада 2015 11:30
Про це свідчать дані судового реєстру, передає depo.ua з посиланням на "Наші гроші".
Як повідомляється, 9 жовтня 2014 року Госпсуд міста Києва стягнув 388,16 млн грн солідарно з ПАТ "Богдан Моторс" і "Автоскладального заводу №2".
Ця заборгованість утворилася за договором 2005 року, за яким ТОВ "Кіа Моторс Україна", що входило до корпорації "Богдан", отримало від "Укрексімбанку" 18 млн євро кредиту.
У 2010 році виплату боргу по цьому кредиту було переведено на "Автоскладальний завод №2". ПАТ "Богдан Моторс" стало поручителем.
Через невиконання підприємствами своїх зобов’язань банк почав достроково вимагати повернення грошей. І в жовтні минулого року суд ці вимоги задовольнив.
У січні 2015 року ПАТ "Богдан Моторс" попросив суд про розстрочку. Суд на прохання підприємства розглянув це питання в закритому режимі, у підсумку розстрочивши виплату заборгованості на 10 років.
Автовиробники пояснили свою фінансову неспроможність війною на Донбасі, яка "вкрай негативно вплинула на продажі автомобілів в країні". Автосалони компанії на Донбасі не працюють, а в Сімферополі і Горлівці – захоплені. Через проблеми з продажем автівок заморожується виробництво. При цьому все майно, що наявне на підприємстві, перебуває в заставі, а відтак на нього не може бути звернуте стягнення. Залишку коштів на рахунках підприємства недостатньо для виконання рішення суду.
"Укрексімбанк" почав вимагати скасування розстрочки. Кілька місяців зайняло відновлення строку апеляції, який банк пропустив. Поки врешті у липні апеляційний суд не сказав, що не бачить підстав для скасування розстрочки. На 12 листопада призначений розгляд касаційної скарги банку.
Корпорація "Богдан" контролюється Олегом Гладковським (раніше мав прізвище Свинарчук), партнером президента України Петра Порошенка. Раніше співвласником компанії був безпосередньо Петро Порошенко.
Олег Гладковський у 2014 році очолив Держслужбу експортного контролю зброї, а в лютому цього року був призначений першим заступником Секретаря Ради національної безпеки і оборони України.
Корпорація "Богдан" збирає на своїх виробничих майданчиках автомобілі Lada, Hyundai Tucson, Elantra XD і Accent.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 23:53На Хмельниччині судитимуть чоловіка, який незаконно зрізав дерев на 450 тисяч гривень
- 23:44На аукціон виставили гітару Джона Леннона, яка 50 років лежала на горищі
- 23:15У МЗС роз'яснили рішення уряду щодо паспортів чоловікам за кордоном
- 22:33У Миколаєві вибухнув невідомий пристрій: є постраждалі серед рятувальників ФОТО
- 22:09Протягом доби на фронті було 84 бойові зіткнення, — Генштаб
- 21:57В окупованому Криму росіяни зачищають бібліотеки від книжок зі згадками про Голодомор та визвольну боротьбу українців
- 21:05Вищий антикорупційний суд визнав Валерія Пацкана невинуватим і закрив справу проти нього
- 20:45Чоловікам мобілізаційного віку видаватимуть паспорти лише в Україні: постанова уряду
- 20:16До майбутнього бою Олександра Усика та Тайсона Ф'юрі привернуто увагу всього світу PROMO
- 19:50росіяни вгатили по передмістю Сум
- 19:03Штрафи до 1,7 млн грн, примусове повернення громаді, – у КМДА пропонують більш суворо карати за злочини проти культурної спадщини
- 18:21 Байден підписав законопроєкт про допомогу Україні
- 18:05Чи загрожує українцям "кольоровий дощ": пояснення ДСНС
- 18:04У Запоріжжі обрали нового секретаря міськради та в. о. мера
- 17:54У Дніпрі 19-річна мати хотіла продати свого сина, бо він став на заваді її особистому життю ФОТО
- 16:37У Запоріжжі депутати позбавили повноважень в.о. мера Куртєва
- 15:54Завдяки підтримці Києва 101 бригада знищила російської техніки майже на 35 мільйонів доларів
- 15:33У Харкові світло вимикатимуть по-новому: Графіки на 25-28 квітня
- 14:09"Військові без харчів", - експерт про наслідки переходу ДОТ до прямих договорів