Стало відомо, чому Starbucks не поспішає в Україну

Продукція Starbucks на українському ринку є досить дорогою для споживача, через це компанія не виходить на український ринок

Про це заявила глава офісу Національної інвестиційного ради Юлія Ковалів в ефірі Радіо НВ, передає Depo.ua.

"Зі Starbucks важче. ЗМІ вже кілька разів повідомляли про його вихід на ринок, і мер (Києва Віталій Кличко, - ред.) про це також говорив, але пізніше в Starbucks повідомляли, що не виходить на ринок України. На сьогодні чітких термінів і бачення виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим", - зазначила Ковалів.

Нагадаємо, 24 січня мер Києва Віталій Кличко, виступаючи на панелі в Українському Домі в Давосі, заявив про плани Starbuсks вийти на український ринок.

Однак у Starbucks спростували цю заяву Кличка

Швейцарська компанія Nestle і американська Starbucks уклали угоду, яка надає Nestle постійне право на продаж продуктів Starbucks у всьому світі. Відтак Nestle допускає можливість реалізації продукції американської мережі кав'ярень Starbucks Corporation в Україні.

Довідка: Starbucks Corporation — американська компанія з продажу кави та однойменна мережа кав'ярень. Станом на грудень 2016 року мережа Starbucks об'єднувала понад 24 тис. торгових точок по всьому світу.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme