Скільки втратили російські соцмережі за тиждень під забороною

Охоплення аудиторії російських соцмереж знизилося вдвічі після запровадження заборони РНБО на популярні російські сайти 17 травня 2017 року

Про це повідомляє Ain.ua, посилаючись на дослідження компанії Gemius Ukraine, передає Depo.ua.

Проаналізована аудиторія і активність рекламодавців на заблокованих ресурсів до і після їхньої заборони в країні. Порівнювалися показники з Facebook, якому вигідне блокування конкурентів

В аналіз включені дані дослідження онлайн-аудиторії gemiusAudience (ПК) і моніторингу онлайн рекламних кампаній gemiusAdReal (відеореклама) за тиждень до введення санкцій - 8-14 травня і за тиждень після - 22-28 травня.

Так, частка користувачів на заблокованих соціальних мережах знизилася: до введення санкцій "ВКонтакте" охоплював 50,5% відвідувачів Уанету, а лише за тиждень показник знизився до 30,8%.

Охоплення аудиторії на "Однокласниках" впало з 22,3% до 8,5%.

А от тижнева аудиторія Facebook до заборони російських ресурсів становила 5,3 млн користувачів (охоплення 28,5%), а після блокування зросла на 2,2 млн. З 22 по 28 травня соціальну мережу відвідали 7,5 млн українців - 40% всіх інтернет-користувачів за тиждень.

Крім того, аудиторія Yandex.ua знизилася на 1,9 млн користувачів: перед забороною ресурсу сайт охоплював 38,1% всіх користувачів Уанету, за тиждень після заборони -28,0%.

Портал Mail.Ru втратив 2,5 млн. користувачів: з 8 по 14 травня портал відвідали 31,7% тижневої аудиторії української мережі, а з 22 по 28 травня - 18,6%.

Активність рекламодавців за відеореклами в заблокованих соціальних мережах знизилася.

Найбільший спад охоплення аудиторії видеорекламою спостерігається у "ВКонтакте" - на 92% (2,17 млн користувачів).

В "Однокласниках" з 22 по 28 травня відеореклама охопила 400 тис. користувачів, що на 77% менше, ніж тиждень до заборони ресурсів. Охоплення аудиторії видеорекламой на Yandex.ua знизився на 72,8%, Mail.Ru - на 34,3%.

Відеореклама на Facebook охопила більше аудиторії, проте темпи зростання активності рекламодавців менш стрімкі - частка охопленої аудиторії зросла на 30%.

Нагадаємо, що 15 травня президент України Петро Порошенко підписав указ, яким увів у дію рішення РНБО "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". Згідно з документом, в Україні заборонена або обмежена діяльність багатьох російських компаній, зокрема "Яндекса", Mail.ru, соцмереж "ВКонтакті" та "Однокласники", а також запроваджені персональні санкції до багатьох громадян Росії, відомих політиків та акторів, бойовиків з "ДНР" і "ЛНР".

У мережі "Вконтакті" вже порахували, що від санкцій постраждають 16 млн українців, а в Mail.ru вважають, що 25 млн відчують заборону, а "Яндекс" заявив, що обмеження доступу до його сервісів вдарить по 11 млн українців.

Цю заборону вже засудили у Freedom House та Human Rights. Водночас у НАТО таке рішення підтримали.

Порошенко відповідв, що перегляне рішення про заборону російських ресурсів та соцмереж після того, як Росія виведе війська з території України.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme