Партії витратили рекордну суму з держбюджету на рекламу (ІНФОГРАФІКА)

З жовтня по грудень 2017 року парламентські політичні партії витратили на рекламу у засобах масової інформації загалом 56 млн грн, зокрема 40  млн грн на телебаченні, що є рекордною сумою

 

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на підрахунки Комітету виборців України.

"Напередодні новорічних свят партії масово розмістили рекламу на центральних телеканалах за державні кошти. У 2016 році на це пішло 35 млн, у 2017 році – 40 млн. Таким чином політичні партії привітали українців зі святами за їх же гроші", - сказав голова КВУ Олексій Кошель.

Він додав, що із наближенням президентських та парламентських виборів суми витрат на рекламу будуть зростати, що, на його думку, є негативною тенденцією і дає підстави говорити про нецільове використання коштів з боку політичних партій.

Найбільше грошей на рекламу спрямували ВО "Батьківщина" та "Народний Фронт": 63% та 33% від загальних витрат партій. "Народний Фронт" заплатив за розміщення реклами на телебаченні 18 млн. грн.

Кошти на розміщення реклами отримали ТОВ "Медіапартнество", "Глобал медіа груп", "Старлайт Бренд Контент", діяльність яких експерти пов'язують із такими телеканалами як ICTV, СТБ, "Новий Канал" та ін.

"Батьківщина" витратила на телерекламу 10 млн. грн, з них понад два мільйони заплачено за виступи на телеканалі "Інтер", 96 тис. – за виступ на телеканалі ICTV. Також понад чотири мільйони було перераховано за виступи ТОВ "Старлайт Бренд Контент", три мільйони – ТОВ "Глобал медіа груп.

По 18% від загальних витрат на рекламу спрямували "Опозиційний блок" та Радикальна партія Олега Ляшка.

Так, "Опозиційний блок" перерахував на розміщення рекламних матеріалів понад п'ять мільйонів гривень із загалом шести ТОВ "Інтер реклама центр".

Радикальна партія Олега Ляшка витратила на рекламу по телебаченню два мільйони гривень. Із них понад 950 тис. отримало "Інформагентство "112-Україна"", ще 800 тис. – ТОВ "Телеканал "Прямий"".

У комітеті виборців повідомляють, що БПП витратив на рекламу по телебачченню 8% від всіх коштів, "Самопоміч" - 1%.

Загалом у IV кварталі минулого року парламентські політичні партії витратили 199 млн. грн. (із них 197 млн – гроші держбюджету). Так, 56 млн. спрямували на рекламу в ЗМІ, 27 млн. - на зарплати та 15 млн на оренду приміщень.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme