"Ощадбанк" скасував комісію за комунальні платежі онлайн

Клієнти "Ощадбанку" з 10 січня 2018 року можуть оплачувати будь-які рахунки, в тому числі за житлово-комунальні послуги, у WEB- та mobile-банкінгу "Ощад 24/7" без жодних комісій

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на прес-службу банку.

"З 10 січня 2018 року клієнти "Ощадбанку" можуть оплачувати будь-які рахунки, в тому числі за житлово-комунальні послуги, у WEB- та mobile-банкінгу "Ощад 24/7" без жодних комісій", – йдеться у повідомленні.

У банку зазначають, що здійснювати оплату товарів та послуг за реквізитами будь-якої компанії на рахунки, відкриті в українських банках, можливо з власного карткового або поточного рахунку, відкритого в "Ощадбанку".

Система передбачає створення шаблонів, а саме заповнення реквізитів лише один раз і подальше їх використання для швидкої оплати.

Крім того, можна створити платіжне доручення – регулярний автоматичний платіж, наприклад, щопонеділка або кожного 20 числа.

"Вже майже 2,4 млн клієнтів користуються одним з найкращих онлайн-банкінгів України – "Ощад 24/7". Протягом року проведено величезну роботу: впроваджено нові сервіси, вдосконалено користування системою та підвищено захист платіжних карток. Відтак, за рік маємо приріст у 1,2 млн користувачів. Основні послуги "Ощадбанку" доступні онлайн", – зазначив заступник голови правління "Ощадбанку" Антон Тютюн.

Як відомо, "Ощадбанк" є державним банком, 100% власності якого належить уряду України.

Нагадаємо, 6 грудня 2017 року повідомлялося, що частка банків з державним капіталом за обсягом активів протягом 9 місяців 2017 року збільшилася з 52% на 1 січня до 55,2% на 1 жовтня.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme