"Ощадбанк" пояснив комісію при оплаті комуналки

Державний "Ощадбанк" пояснює введення комісії за прийом комунальних платежів необхідністю виходу послуги на собівартість

Про це повідомив голова правління банку Андрій Пишний в інтерв'ю Дзеркало тижня, передає Depo.ua.

"Стаття 53 закону Про банки і банківську діяльність забороняє нам надавати послуги нижче їх собівартості", - сказав Пишний.

За його словами, банк неодноразово порушував норму закону, коли безкоштовно приймав комунальні платежі.

"Ні, закон ми не порушували. Є певна сума, яка нам компенсувалася постачальниками послуг, але через те, що зросли операційні витрати на надання послуг, вона витрат не покриває. Тому ми були змушені ввести найнижчу на ринку комісію в розмірі 3 гривень. до цього моменту ми були єдиним банком в країні, який не буде натискати на плату за обслуговування в касі. навіть Укрпошта, будучи держструктурою, бере відповідну комісію і навіть її підвищила ", - зазначив він.

Пишний розповів, що банк два місяці тягнув із введенням комісії, чекав закінчення опалювального сезону.

Нагадаємо, що Ощадбанк ввів комісію на оплату комунальних послуг по всій Україні

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme