Новий російський пасажирський літак може стати черговою жертвою "Кримнаша"

"Цивільні літаки Сухого" (ГСС, "дочка" ОАК, виробник літаків Sukhoi SuperJet 100) попередила про можливі проблеми з поставками іноземних комплектуючих через введені проти Росії санкції

Про це йдеться у фінансовому звіті компанії за II квартал. У звіті за I квартал згадок про це не було, передає depo.ua з посиланням на "Ведомости".

У першому півріччі частка імпортних комплектуючих у поставках матеріалів і товарів склала 83,59%, говориться в звіті. Частка імпорту в 2014 р була 50,83%. Показник коливається залежно від графіка поставок, пояснює представник ГСС. За його словами, частка іноземних компонентів у кожному літаку становить близько 40%.

Ризики створюють кілька постачальників, говориться в звіті. Так, наприклад, французька Thales Avionics SAS з грудня 2014 р по липень 2015 не відвантажувала обчислювачі системи літаководіння через код подвійного призначення у складі програмного забезпечення. Три блоки були поставлені без програмного забезпечення - воно "заливалося" окремо. До серпня постачальник розробив програмне забезпечення без коду подвійного призначення і відновив постачання. Представники ГСС і Thales не відповіли, у скільки обійшлася розробка нового коду. Всього ГСС з початку року уклала з Thales угод на $ 3,8 млн і 46 000 євро, випливає зі звіту компанії.

Американська Parker (поставляє, зокрема, гідравлічні системи) може зобов'язати ГСС підписати сертифікат кінцевого користувача, де буде вказано, що виробник не буде поставляти продукцію в Крим або нафтогазовим компаніям. В іншому випадку поставки припиняться.

Санкції не впливають на поставки німецького обладнання Liebherr Linderberg (системи кондиціонування повітря, управління польотом, гідравліки і шасі), зазначено у звіті ГСС. Не очікує авіабудівник пов'язаних з санкціями проблем і з найбільшим постачальником - французькою PowerJet (СП НВО "Сатурн" і французькою Safran), яка виробляє двигуни для SSJ100. Але ГСС не виключає, що можливі затримки з поставкою.

Зараз ГСС намагається знизити частку іноземних комплектуючих в SSJ100, підкреслює представник компанії. Спільно з ГСС Мінпромторг розробив план імпортозаміщення компонентів в авіабудуванні. Для SSJ100, наприклад, планується замістити 22 види компонентів.

Більше новин економіки читайте в розділі Гроші. depo.ua.


Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme