Nissan NEW Qashqai: характерний паркетник

ДеПо провів тест-драйв Nissan Qashqai другого покоління, який виставили на продаж в українських автосалонах в червні цього року

Nissan NEW Qashqai: характерний паркетни…

Новий Nissan Qashqai розроблявся не в Японії, а в Європі. Виробництво цих авто налагоджене у Великій Британії на заводі в Сандерленді. Європейці вже заявили, що Qashqai другого покоління є кросовером, найбільш продаваним на європейському ринку. Світова прем'єра цієї моделі відбулася в листопаді 2013 року на авто-шоу в Лондоні. У продаж в українські автосалони він поступив в червні 2014-го. Ціни на нього стартують з 306 тис. грн.

Перше враження

"Машина дуже доброзичлива", - це перше, що я почула про новий Qashqai. Подібна оцінка автомобіля з гордим зухвалим профілем здалася дещо неправдоподібною. Екстер'єр новинки наштовхує на протилежні думки. Зовні автомобіль виглядає досить хижо: яскравіше примруження, ніж у його "попередника", плюс агресивний дизайн радіаторних грат з характерним V-подібним елементом. Підкреслюють харизматичний характер кросовера і рельєфні бічні лінії кузова. А задній бампер авто, який отримав потужну скульптуру, так і хочеться назвати "фігуристою філейкою". Так що тим, хто віддає перевагу непомітним і спокійним перевізникам, ця машина точно не підійде. У міському потоці автомобілів вона виглядає яскраво і притягує заздрісні погляди водіїв. Втім, в цьому є і свої переваги. Щоб трохи краще розглянути новинку, столичні водії зараз із задоволенням поступаються новому Qashqai дорогу навіть в міських пробках.

Дизайн салону продуманий і солідний. Динамічні лінії торпеди продовжують зухвалий стиль зовнішнього вигляду автомобіля, нагадуючи про його характер. Пластик, що використовується в обробці, не виглядає дешево і гармонійно поєднується з рульовим колесом, яке обтягнуте м'якою, навіть дещо бархатистою на дотик шкірою. Рульову колонку легко відрегулювати по вильоту і висоті. В той же час до керма водієві доведеться звикнути, оскільки воно досить тонке, втім, як і у усіх "Ниссанів".

Окрему увагу приділю сидінням в новому Qashqai. Версія з максимальною комплектацією дозволяє настроювати сидіння водія за допомогою електроприводу. Місця на задньому дивані стало більше. Форма крісел в машині дуже комфортна. Не даремно вона є предметом гордості для виробників. Їх конструкцію Nissan допомагали розробляти фахівці NASA. Спільними зусиллями їм вдалося сконструювати сидіння з ідеальним рельєфом, який забезпечує хороший кровообіг в попереку водія і пасажирів. Завдяки цьому спина не затікає, і навіть далекі поїздки на Qashqai не викликають втоми. А ось відносно оброблення крісел не все так однозначно. Нам на тест-драйв потрапила машина з бежевим шкіряним салоном. Це красиво, але не практично, оскільки середина крісла оброблена замшею, яка досить мазка. Є усі підстави вважати, що вже через півроку "сидушка" крісла водія, який віддає перевагу джинсам, забарвиться в сині розводи.

Додатковий бонус - скляний панорамний дах Qashqai. Він наповнює салон світлом, створюючи відчуття додаткового простору усередині автомобіля. Але скло на даху Qashqai не зрушується. Воно стаціонарне і нерухоме, що багатьох розчаровує.

А ось багажник у другого покоління моделі збільшився на 20 л - до 430 л (об'єм при піднятих спинках задніх сидінь). При цьому Qashqai втратив у висоті 20 мм, що дозволило зменшити коефіцієнт лобового опору до 0,32.

Випробування дорогою

Водієві нового Nissan Qashqai більше не знадобиться обтяжувати себе турботою про ключі від машини. Автомобіль обладнаний системою "Розумний ключ", яка дозволяє відкрити двері і запустити двигун кросовера одним натисненням на кнопку брелока.

У перші хвилини за кермом Nissan Qashqai приходить думка, що машина трохи "тупить". Це викликано декількома причинами. По-перше, створюється враження, що при натисненні на педаль акселератора присутній невеликий люфт між натисненням педалі і початком руху автомобіля. Новому власникові до цього доведеться звикати пару днів. Але надалі, завдяки цьому "люфту", вдається плавно рушати з місця і гармонійно рухатися в міській пробці. В той же час за містом на трасі ця "пауза" вже не відчувається. На швидкості машина легко слухається, добре набирає швидкість і демонструє відмінну маневреність при обгонах. Ще одна перевага старту із затримкою в тому, що машина не рушить з місця, поки водій не прикладеться як слід до педалі "газу". Особливо цей плюс відчувається, коли покидаєш вузьке парковочне місце: і машина не їде вперед або назад сама по собі, а чекає команди свого рульового.

А ось педаль гальма у Qashqai дуже чутлива. Легкого торкання вистачає, щоб автомобіль повністю зупинився. З незвички машина може сіпатися. Але до чутливості гальма швидко звикаєш. Особливо цінна ця якість на трасах. Наприклад, коли в'їжджаєш в населений пункт і треба швидко скинути швидкість з 100-130 км/год до дозволених 80-ти. Ідеально відрегульована гальмівна система автомобіля дозволяє це зробити за лічені секунди, плавно і без ривків.

Підвіска у Qashqai відмінна. Вона з легкістю проковтує будь-які нерівності дорожнього покриття. "Залатані" діри не помічає взагалі, а на вибоїнах або лежачих поліцейських може тільки трохи хитатися. Навіть на грунтовці путівця Qashqai не перетворюється на вібромасажер на колесах, який позбавляє пасажирів від целюліту постійним трясінням. "Вузькоокий" європеєць м'який, комфортний і з дуже хорошою звукоізоляцією. Машина не шумить навіть при надшвидкостях в 160-180 км/год.

З поворотами Qashqai справляється легко завдяки системам активного контролю траєкторії руху і гасіння коливань кузова. Вони контролюють тиск в гальмівній системі стосовно кожного колеса і коригують роботу гальмівних механізмів, що допомагає уникнути зайвого крену кузова.

Завидні навороти

Навіть у базовій комплектації новий Nissan Qashqai обладнаний п'ятидюймовим кольоровим дисплеєм на приладовій панелі з високим розділенням. На нього бортовий комп'ютер в режимі реального часу виводить усю необхідну інформацію типу "переконайтеся у безпеці маневру". Нова система Nissan Connect дозволяє скрізь залишатися на зв'язку. Це зручна комбінація музики, навігації і функцій бездротового підключення, управління і інтеграції смартфону в автомобіль. Для зручності водія на рульове колесо винесені кнопки перемикання радіостанцій, збільшення гучності звуку аудіосистеми, відповіді на телефонні дзвінки по Вluetooth тощо. Завдяки цьому, водієві не треба відривати руки від керма під час руху, щоб поставити улюблений трек або відповісти на телефонний дзвінок партнера по бізнесу.

Крім того, на бортовий монітор виводиться інформація навігаційної системи. Графіка зрозуміла, і до неї не треба приглядатися. Видно на дисплеї і зображення від камер, встановлених з усіх боків авто. Трохи вправності, і з їх допомогою можна розпаркуватися з будь-якого п'яточку, не подряпавши навіть диски об брівку.
Врахуйте, ця машина дуже "балакуча". Вона пищатиме з будь-якого приводу. Наприклад, ви здаєте задом, а повз проходить матуся з візочком. Завдяки вмонтованій системі розпізнавання об'єктів, що рухаються, і бортовим камерам Qashqai попередить про це водія і виведе зображення пішоходів на дисплей. І хоча видно буде тільки ноги матусі і колеса візочку, цього буде досить, щоб встигнути зреагувати і зупинити задній хід авто.

Ще одна зручна розробка - система контролю рядності руху. Якщо ви випадково з'їдете зі смуги - машина просигнализує про те, що ви перетнули лінію дорожньої розмітки. Це зручно як в місті, так і на трасі. Навіть якщо ви відволіклися від дороги, і у цей момент колеса автомобіля перетнули дорожню розмітку, - машина голосно запищить. Це допоможе не з'їхати з траси і не підрізати авто, що йдуть поруч. Тільки ось в українських реаліях ця система не завжди спрацьовує. Там, де дорожньої розмітки немає, - система "сліпне". Наївні європейці, розпещені відмінними дорогами з чіткою розміткою, цього не врахували.

Більше того, незважаючи на відмінну обзорность, яку забезпечують великі бічні дзеркала заднього виду, в Qashqai встановлена система контролю сліпих зон. У випадку якщо інший транспортний засіб знаходиться в сліпій зоні, помаранчевими вогниками спалахують світлові індикатори, розташовані на передніх стійках в області дзеркал заднього виду. А якщо під час зміни смуги руху інший автомобіль опиняється в небезпечній близькості до Qashqai, його водій не лише побачить світловий сигнал, але і почує попереджувальний звук.

Ну і, нарешті, новий Nissan Qashqai оснащений інтелектуальною системою автоматичної парковки, яка допомагає водієві здійснити необхідні маневри, щоб швидко і легко поставити автомобіль на парковочне місце. Крім того, система визначає розмір парковочного місця і вказує, чи розраховуєте ви для цього достатнім простором.

З приємних дрібниць окремо хотілося б згадати можливість подавати потік холодного повітря від кондиціонера в підставку для склянок. Тобто ваша скляночка з мінералкою залишатиметься холодною упродовж багатогодинної їзди, варто лише одним рухом підняти важіль усередині підсклянників і відкрити заслінку для руху туди охолодженого повітря. Дрібниця, а приємно.

Фото: Кирило Чуботин, відео: Антон ГусєвДепо.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme