"Нібулон" збільшить флот до 100 суден протягом 4 років і має намір будувати пасажирські лайнери

Один з лідерів аграрного ринку України, компанія "НІБУЛОН", яка також володіє однойменним суднобудівельно-судноремонтним заводом, протягом найближчих 4 років має намір наростити кількість побудованих суден до 100. Таким чином, це збільшить флот компанії вдвічі, порівняно з сьогоднішніми показниками

"Нібулон" збільшить флот до 100 суден пр…

Про це заявив журналістам генеральний директор компанії, Герой України Олексій Вадатурський під час церемонії урочистого спуску на воду буксира нового покоління "Юрій Макаров" в м.Миколаєві.

За його словами, до 1 липня 2017 р. компанія має намір побудувати і спустити на воду ще 2 таких судна проекту 121М, які призначено для роботи в мілководних акваторіях, також і в північних притоках Дніпра – на Десні і Прип'яті. Крім того, буде побудовано ще одне несамохідне судно.

"До 1 липня наш флот буде складатися з 60 суден, а до кінця року – з 65-ти. Щороку ми будемо випускати 15-16 повнокомплектних суден, завдовжки близько 150 метрів. При цьому протягом 4 років ми маємо намір досягти цифри в 100 суден. І повністю компенсуємо те, що у нас в місті не працює 2 суднобудівних заводи", - зазначив А. Вадатурський.

Він також додав, що компанія веде повномасштабну реконструкцію суднобудівельно-судноремонтного заводу "НІБУЛОН" таким чином, щоб розмістити на його території дві потокові лінії – для пасажирського і спеціалізованого флоту, а також торгових суден. Компанія має намір виробляти власні пасажирські судна нового покоління на підводних крилах і невеликі пасажирські лайнери.

З огляду на подальше і безперервне збільшення кількості власного вантажного флоту, "НІБУЛОН" зможе перевозити водними артеріями України близько 4 млн тонн вантажів на рік. Протягом 2017-2022 років на заводі буде побудовано ряд суден нових проектів, у тому числі до 1 вересня буде спущено на воду судно для днопоглиблення річок, дно яких складається з скельних порід. Воно дозволить компанії власними силами проводити найскладніші днопоглиблювальні роботи, до того ж і на Дніпрі.

А. Вадатурський наголосив, що інвестиційну програму компанії з будівництва власного вантажного флоту і модернізацію судноверфі фінансує Європейський інвестиційний банк. Відповідну угоду про виділення фінансування на суму $ 74 млн 19 грудня 2016 року було підписано генеральним директором в Брюсселі. Окрім того, фінансову підтримку проекту здійснює Європейський банк реконструкції та розвитку.

За словами А. Вадатурського, діяльність компанії у сфері суднобудування повинна продемонструвати і миколаївцям, і всій Україні, що ця галузь в країні відроджується і буде рухатися вперед і розвиватися.

"Ім'я Юрія Макарова – відомого суднобудівника, багаторічного директора одного великого суднобудівельного заводу - ми вирішили надати нашому судну, щоб відновити справедливість. Раніше судно з його ім'ям було спущене на воду, але перейменовано в офшорній юрисдикції. Ми ж хочемо, щоб таке судно працювало в Україні, а у миколаївців була не тільки пам'ять про земляка, але й впевненість у перспективності суднобудування. Щоб люди не шукали роботу по закордонах, а працевлаштувались у рідному місті, щоб студенти знали, що суднобудівник – це найбільш перспективна професія в Миколаєві", - зазначив А. Вадатурський.

Він також додав, що компанія має намір назвати іменами відомих суднобудівників Нодарі Чантурії та Анатолія Ганькевича два інших буксири проекту 121М. Таким чином, в "НІБУЛОНі" хочуть привернути увагу до майбутнього суднобудування.

"Ми ставимо перед собою дуже високу планку. Якщо будувати буксири - то найсучасніші, якщо будувати пасажирські судна – то такі, яких не буде навіть у Європі", - зазначив А. Вадатурський.

За його словами, перспективи компанії – як аграрного спрямування, так і суднобудівного заводу – дозволять вже найближчим часом створити тільки на вантажному флоті понад 1000 нових робочих місць. Окрім того, близько 500 робочих місць планують створити після розширення суднобудівного підприємства.

"Кожен рік ми збільшуємо кількість обробки металу в 2 рази, і через 3 роки ми вийдемо на рівень в 15 000 тонн в рік. Це метал українських металургійних підприємств. Також дуже важливо, що наші суда будуть ходити під українським прапором, що вони зроблені за українським кресленнями, за проектами українських конструкторських центрів", - зазначив А. Вадатурський.

Генеральний директор "НІБУЛОНу" підкреслив, що діяльність компанії разюче відрізняється від діяльності деяких політиків, які лише говорять про розвиток водних артерій країни, але на ділі не докладають для цього ніяких зусиль, а лише протистоять приватній ініціативі.

"Мені соромно за депутатів від Миколаївщини, таких, як Борис Козир, за міністра інфраструктури Володимира Омеляна, за інших депутатів і чиновників, які просувають ініціативи в догоду офшорним компаніям, такі, як проект закону № 2475а "Про внутрішній водний транспорт". Проте вони не займаються розвитком річок, а лише створюють імітацію реформ у цій сфері", - сказав А. Вадатурський.

На прикладі ситуації навколо днопоглиблення річок він порівняв ефективність держави та бізнесу в сфері відродження судноплавства.

"Три роки продовжувались розмови про днопоглиблення річки Дніпро. За цей час окрім піару чиновників, міністрів транспорту та інфраструктури нічого не зроблено. Допоки вони піарилися, ми виконали днопоглиблення на річці Південний Буг, почали вантажоперевезення цією річкою. Напередодні наш перевантажувальний термінал у Вознесенську Миколаївської області, який працює менше року, прийняв 200 тисяч тонн зернових, більше ніж 8000 вантажівок ми зняли з автошляхів із Вознесенська до Миколаєва", - зазначив А. Вадатурський.

За його словами, з боку чиновників нічого не зроблено по відродженню внутрішніх водних шляхів. "Ми змушені будувати сучасне судно, яке буде спеціалізоване, буде виконувати роботи, в тому числі і на р. Дніпро - з днопоглиблення. Ми власноруч, без допомоги держави, будуємо серію суден, які будуть займатися транспортуванням продуктів днопоглиблення в узгоджені підводні місця складування. На сьогодні держава віддає ці підряди виключно іноземним компаніям. Хоча український бізнес вже давно володіє передовими технологіями, досвідом, технікою і кадрами, щоб самостійно реалізовувати такі проекти", - додав гендиректор "НІБУЛОНу".

"Я вважаю, що ми, як компанія, яка без допомоги держави здійснює такі масштабні проекти як відродження судноплавства на Дніпрі, Південному Бузі та інших річках України, маємо право прямо критикувати уряд за його бездіяльність у цьому напрямку. І я б дуже хотів, щоб на це питання звернули увагу Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман, віце-прем'єр-міністр Володимир Кістіон. Ми самостійно будемо розвивати інфраструктуру, поглибимо річки і збільшимо обсяги річкових перевезень. Для цього лише не треба нам заважати", - сказав А. Вадатурський.

Він зазначив, що байдуже мовчання керівників уряду щодо законопроекту №2475а та його згубного впливу на українське суднобудування може свідчити про підтримку закладених у документі ініціатив, що неприпустимо для державних діячів. "Я готовий аргументовано пояснити і довести будь-якій посадовій особі, чому наша позиція є державницькою і чому не можна ні в якому разі приймати такі законопроекти. Скільки ще потрібно говорити, щоб нас почули?", - підкреслив А. Вадатурський.

За його словами, деякі чиновники в Миколаєві і в Києві вважають "злом" ініціативи "НІБУЛОНу" з відродження судноплавства і суднобудування. "Я вважаю, що ми, навпаки, робимо добро, створюючи робочі місця, відроджуючи колишню славу України як морської держави. В умовах війни, тиску влади на бізнес, постійних негативних новин, такі компанії, як "НІБУЛОН" створюють позитивні історії успіху, якими країна може пишатися", - підсумував він.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme