МінСтець заплатив CNN 15,4 млн грн за рекламу

Держпідприємство "Центр захисту інформаційного простору України" Міністерства інформаційної політики замовило у ТОВ "Сі Еф Сі Консалтинг Компані" рекламних послуг на 15,4 млн грн

Про це йдеться на сайті Prozorro, інформує Depo.ua з посиланням на "Українську правду".

Зазначається, що Мінінформ замовило рекламу в провідних світових засобах масової інформації на телебаченні. Зокрема, йдеться про сюжети на британському CNN International.

На іноземних телеканалах розміщуватимуть 30-секундні ролики, які популяризують Україну, український бренд "Ukraine now".

Компанія-переможець має забезпечити трансляцію реклами на не менше 200 млн унікальних глядачів у місяць з цілодобовим мовленням без вихідних щонайменше у 150 країнах.

У додатку договору між міністерством і компанією пояснюється, що йдеться про 580 виходів сюжетів довжиною 30 секунд, з яких не менше половини – у прайм-тайм, період найбільш активного перегляду телебачення впродовж доби.

Також компанія має супроводжувати ролики "банерною кампанією" на сайтах телеканалів із не менше 500 тисячами показів на цільову аудиторію.

Послуги будуть надаватися до кінця 2018 року.

Нагадаємо, 20 вересня Міністерство інформаційної політики України оголосило аукціон на закупівлю послуг з організації інформаційних, комунікаційних кампаній, проектів, публічних заходів устолиці Аргентини Буенос-Айресі.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme