Компанія "Євротермінал" оптимізує інфраструктуру зернової логістики України

Поліпшення та оптимізація транспортної інфраструктури України є необхідною умовою для забезпечення зростання експорту сільськогосподарської продукції та загального економічного зростання

Компанія "Євротермінал" оптимізує інфрас…

Компанія "Євротермінал", як і більшість експертів в галузі логістики, зазначає, що нагальною українською проблемою транспортування зернових є недостатня кількість вантажних вагонів. Такий транспорт, як авто має обмеження через низьку пропускну спроможність автомобільних доріг.

Одночасно, важливим резервом для підвищення обсягів перевезень може служити залізничний транспорт. Однак він зможе взяти на себе частину вантажопотоку тільки за умови відновлення інфраструктури та наявності відповідних обсягів інвестицій.

Саме це і забезпечила компанія "Євротермінал", вклавшись в будівництво ж/д гілки, яка з'єднує територію компанії зі станцією "Одеса-Пересип". З одеського порту вантажі везуть залізницею в Сухий порт для розподілу і зберігання. Ця нова залізнична гілка йде від станції "Одеса-Пересип" і може пропускати через себе мільйон тонн вантажів, а це — безліч контейнерів, в яких найрізноманітніші вантажі, в тому числі — і зерно, везуть обробляти на територію Сухого порту.

Проблеми зернової логістики України

Компанія "Євротермінал" враховує, що транспортування зерна входить в трійку найбільших вантажних перевезень України, а в 2030 році перевезення зерна буде займати від 13% до 15% всіх перевезень вантажів. Традиційно, сільськогосподарський сектор значно важливіший для економіки України, ніж для країн ближнього зарубіжжя. Зростаючі світові потреби в продуктах харчування і довгоочікувана інтеграція української сільськогосподарської продукції в економіку ЄС підкреслює важливість логістики сільськогосподарської продукції для української економіки.

Проблемами, які негативно впливають на якість зернової логістики, є наступні:

  • підвищене навантаження на залізничну інфраструктуру;
  • незадовільний технічний стан залізничного транспорту — перш за все, вагонів;
  • несумлінне регулювання процесу перевезення;
  • збільшення викидів вуглецю в атмосферу через надмірне використання автомобільного транспорту при транспортуванні зерна в порт.

Також, на думку експертів компанії "Євротермінал", "головними проблемами при транспортуванні українського зерна є значні витрати і тривалість внутрішньої перевалки і перевезення зерна в сфері аграрної логістики". Тим більше, за нинішнього стану залізниць, має цінність кожен вантажний вагон.

Перспективи української логістики зерна

Проте, подальший аналіз пропонує низку стратегій, які можуть бути використані українськими підприємствами в цьому контексті. Це підтримка і реформа залізничного сектору, а також державні субсидії залізниці, які дозволять зробити так, щоб вантажі доставлялися ефективніше.

Створення регіональних логістичних центрів зернового потоку, подібних тому, що збирається створити в місті Одеса компанія "Євротермінал", є найбільш перспективним напрямком. Крім того, наявність відповідної технічної оснащеності і нових логістичних технологій організації перевезення зерна також є тим рішенням проблем української логістики зерна, що враховує в своїх бізнес-моделях компанія "Євротермінал".

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"