Кличко розповів, що буде з метро на Троєщину і убитими столичними дорогами

Будівництво метро на Троєщину залишається одним із пріоритетів для міської влади. Крім того в 2015 році продовжиться капітальний ремонт столичних доріг

Кличко розповів, що буде з метро на Троє…

Про це заявив київський міський голова Віталій Кличко в ефірі телеканалу «Київ», підбиваючи підсумки 2014 року, передає depo.ua.

«Я спілкувався з жителями Троєщини, я знаю, що вони витрачають багато часу для того, щоб дістатися центру міста. Але я хочу сказати правду: у бюджеті немає грошей на будівництво метро. Тому зараз ми шукаємо інвесторів, розглядаємо різні умови і пропозиції. Одночасно ми обговорюємо можливості фінансування проекту з міжнародними фінансовими інститутами, як ЄБРР і Світовий банк. Сподіваюся, що наступного року ми зможемо знайти вихід», - розповів Кличко.

Він підкреслив, що питання залучення інвестора залежить від внутрішньої ситуації в Україні.

«Якщо до нас повернеться мир, то нам легше буде говорити з інвесторами. По-друге, якщо ми знайдемо інвестора, будівництво лінії триватиме близько двох років. Сподіваюся, що наступного року навесні я зможу чітко сказати, які ми маємо результати домовленостей і які нам потрібні терміни для реалізації проекту», - сказав Кличко.

Він також повідомив, що капітальний ремонт київських доріг продовжиться в 2015 році.

«У Києві 1600 км доріг, 90% яких потребують ремонту, а деякі останній раз ремонтувалися ще 50-60 років тому. Цього року ми відремонтували 14 вулиць, які були в настільки жахливому стані, що на них можна було їздити хіба що на бронетранспортері, - пожартував мер. - Ми розуміємо, що 14 - це крапля в морі, тому наступного року продовжимо ремонтувати дороги на столичних вулицях», - зазначив Кличко.

Він також зазначив, що у «Київавтодору» вже є список вулиць для капітального ремонту на наступний рік.

«Враховуючи, що після зими стан доріг погіршиться, ми будемо кидати навесні всі сили, щоб відремонтувати київські дороги. Сподіваюся, що ми зможемо передбачити в бюджеті достатньо коштів для необхідних робіт», - підкреслив Кличко.

Нагадаємо, 4 лютого 2014 року Київрада прийняла міський бюджет на 2014 рік з доходами 20,1 млрд грн. та витратами 19,8 млрд грн, в якому було передбачено виділення 147 млн грн на будівництво метро на Троєщину.

Тодішній голова КМДА Олександр Попов перед відстороненням встиг підписати план будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Райдужна» в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.

5 вересня стало відомо, що Київська міська державна адміністрація оголосила конкурс на визначення назв станцій четвертої гілки метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.

22 серпня 2013 року глава КГГГА Олександр Попов висловив сподівання, що уряд цього року виділить місту 700 млн грн для будівництва четвертої лінії метро на Троєщину.

У 2012 році Попов заявляв, що четверта гілка київського метрополітену, яка забезпечить підземним сполученням найбільший житловий масив Києва Троєщину, будуватиметься за схемою державно-приватного партнерства.

Також голова КМДА повідомив, що будівництво першої станції метро на Троєщину розпочнеться у вересні 2012 року. Проте пізніше стало відомо, що будівництво четвертої гілки столичного метрополітену почнеться 25 травня 2013 року, яке так і не почалося.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme