У Кличка нагадують, що повірка або заміна лічильників води - за рахунок киян

Киянам слід самостійно здійснити повірку або заміну квартирних приладів обліку для їх прийняття виконавцями послуг централізованого гарячого і холодного водопостачання та водовідведення на комерційний облік з метою подальшого обслуговування таких лічильників уже за рахунок тарифу

У Кличка нагадують, що повірка або замін…

Таке роз'яснення щодо ситуації, що склалася з повіркою лічильників води в столиці оприлюднила прес-службу КМДА, передає depo.ua.

«Для того щоб здійснювати подальше обслуговування квартирних приладів обліку за рахунок тарифу, виконавці послуг зобов'язані взяти лічильники на комерційний облік. У зв'язку з цим мешканці, які отримують послуги централізованого водопостачання і мають неповірені лічильники води, повинні подбати про повірку або заміну квартирних лічильників води. Лише після цього виконавці послуг матимуть можливість взяти лічильники на комерційний облік для подальшого обслуговування за рахунок тарифу», - йдеться в повідомленні.

При цьому в КМДА уточнюють, що виконавцями послуг централізованого холодного водопостачання та водовідведення з 1 липня 2014 року є ПАТ «Акціонерна компанія «Київводоканал», а гарячого водопостачання - ПАТ «Київенерго» і ТОВ «Єврореконструкція», тоді як до вказаної дати виконавцями послуг були житлово-експлуатаційні організації (ЖЕО).

Разом з тим ЖЕО, як виконавці таких послуг, не мали права включати вартість повірки квартирних лічильників води в тариф на утримання будинків та прибудинкової території, оскільки такі дії є протиправними і призведуть до нецільового використання коштів.

Повірка лічильників може бути виконана ЖЕО лише на підставі договору зі споживачем, в якому також повинна бути вказана сторона, що здійснює оплату робіт з повірки квартирних приладів обліку води.

У КМДА також уточнюють, що на сьогодні витрати на повірку лічильників згідно закону «Про метрологію та метрологічну діяльність» включені в тариф на гаряче водопостачання і водовідведення «Київенерго» і «Єврореконструкцією».

Разом з тим в тарифи на холодне водопостачання і водовідведення «Київводоканалу» поки витрати на перевірку не включені: питання знаходиться на розгляді Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг.

«Керівництво міста сьогодні веде переговори з ПАТ «Київводоканал» для забезпечення прав та інтересів населення Києва як споживачів послуг та розв'язки напруженої ситуації, яка виникла у зв'язку з повіркою лічильників води», - йдеться в повідомленні.

У КМДА також звертають увагу киян, що існуючим регламентом для квартирних приладів обліку води, в залежності від типу обладнання, передбачена повірка не рідше ніж один раз в три-чотири роки.

При цьому, як показує практика, зазначають у КМДА, в результаті повірки близько 60% лічильників терміном експлуатації понад п'ять років визнаються непридатними до подальшої експлуатації і потребують заміни.

Як повідомляв depo.ua, 5 березня заступник голови КМДА Петро Пантелєєв заявив, що для киян, які не встигли здати на повірку або замінити старі квартирні лічильники води, послуга буде оплачуватися соціально орієнтованими нормами. За його словами, такий алгоритм буде діяти до 1 червня.

Нагадаємо, Київська міська рада доручила ЖЕО поширити інформацію про неправомірність вимог до киян проводити за власний рахунок повірку квартирних приладів обліку холодної та гарячої води, а профільній комісії міськради - підготувати та опублікувати у виданні «Хрещатик» офіційне роз'яснення з питання повірки квартирних лічильників води в Києві.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme