Київ скупив четверту частину нових автомобілів. На другому місці - Донеччина

За підсумками дев'яти місяців на первинному авторинку України було продано 76,7 тис. нових легкових автомобілів, четверта частина з них в Києві - 17 тис. 309 шт.

Київ скупив четверту частину нових автом…

Як повідомили ДеПо у прес-службі асоціації «УкрАвтопром», майже половина з проданих нових авто отримали прописку всього в чотирьох регіонах України: в Києві (17 309 шт.), в Донецькій (8 657 шт.), Дніпропетровській (6 934 шт.) і Харківській (5 275 шт.) областях.

«Забезпечивши 23% загальноукраїнських продажів, столиця продемонструвала двократне зниження споживчої активності в порівнянні з аналогічним торішнім періодом», - говориться в повідомленні.

Найбільший попит у київських покупців мав японський бренд Toyota. Автомобілів цієї японської марки в Києві за період з січня по вересень було продано 2 093 од. чи 12% від загальної кількості київських первинних реєстрацій нових легкових автомобілів.

Донецькі номери за звітний період отримали 11% нових легкових авто. Проте в порівнянні з минулим роком їх кількість скоротилася більш ніж в три рази.

Лідером продажів у донеччан були автомобілі китайської марки Geely - 1 372шт. (16% від усіх нових легковиків, що отримали реєстрацію Донецької області).

Дніпропетровська область зайняла третє місце на ринку нових легкових авто за кількістю продажів, незважаючи на 59-процентне їх падіння в порівнянні з результатом річної давності. Доля дніпропетровських реєстрацій в загальноукраїнських підсумках за 9 місяців склала 9 відсотків.

Так само як і донеччани, жителі дніпропетровської області віддали пальму першості автомобілям марки Geely, реалізований попит на які в області з січня по вересень склав 853 шт.

Харківську прописку отримали 7% проданих в Україні нових легкових автомобілів, тим самим зробивши Харківську область четвертою за значимістю на автомобільному ринку країни. В порівнянні з минулим роком попит на автомобілі у жителів харківської області впав на 49 відсотків.

Перше місце в рейтингу продажів Харківської області зайняв японський бренд Toyota з результатом 542 автомобілі.

Варто зазначити, що регіональні ринки-лідери яскраво демонструють тенденції на загальноукраїнському ринку нових легкових автомобілів, який за результатами дев'яти місяців просів на 54% відносно минулого року і вивів в лідери китайську марку Geely з результатом 8 367 шт.

Другою за перевагою маркою на національному ринку за звітний період була Toyota (7 924 шт.).

Третє місце українці віддали вітчизняному бренду - ЗАЗ (6 665 шт.).

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme