Фокстрот звернувся до своїх працівників вустами дітей

Проект особливий тим, що до участі в ньому залучено дітей реальних продавців-консультантів згаданої мережі. Вони стали головними героями корпоративного відеоролика

Фокстрот звернувся до своїх працівників…

Щоб показати, наскільки у сучасному світі важлива професія продавця і всіх фахівців, причетних до продажів, у компанії звернулися до незалежних експертів – дітей. Їх запросили до одного з магазинів і запитали, що вони думають про роботу своїх батьків, які працюють продавцями у Фокстрот.

Адже саме діти помічають те, на що дорослі, зазвичай, не звертають увагу. Саме діти знають, скільки часу їхні батьки-працівники торгового залу та онлайн-консультанти майданчику FOXTROT.UA приділяють вивченню інформації про технологічні новинки у світі цифрових і побутових гаджетів, щоб надати покупцям найякіснішу презентацію товару. І тільки діти без сценарію та ефектних декорацій можуть настільки щиро й відверто дарувати емоції.

"Пишаюся тим, що Фокстрот об'єднує справжніх професіоналів своєї справи, які дійсно не просто продають техніку, а допомагають людям робити їхнє життя кращим. Вважаю, вийшло щиро, по-справжньому та дуже емоційно! Бо діти завжди помічають найголовніше", – так прокоментував відео Олексій Зозуля, директор Фокстрот.

Відзначимо, що компанія Фокстрот об’єднує понад 4 тис. справжніх професіоналів своєї справи. Це працівники роздрібної мережі з продажу побутової техніки й електроніки, управлінь фронт-офісу, інтернет-магазину foxtrot.ua, call-центру, служб складської логістики, доставки та сервісного обслуговування. З метою вдосконалення робочих процесів у мережі активно сприяють професійному розвитку персоналу.

Тільки за 2019 рік запущено 88 навчальних програм для 1140 співробітників. У цьому переліку для 670 продавців протягом року проведено 50 навчальних програм, для менеджерів – 33 навчальні програми, в яких взяли участь 490 співробітників.

Співробітники магазинів системно навчаються в тренінговому центрі компанії, формуючи кадровий резерв, що забезпечує можливість професійного та кар'єрного зростання працівників усіх категорій. А у створеній всередині компанії "Школі управління магазином" ведеться підготовка майбутніх управлінців.

Крім цього, реалізовано чотирьохмодульне навчання з ділової української сучасної мови, рекомендоване більш 2090 співробітникам. А 2150 продавців пройшли 66 курсів щотижневого обов’язкового навчання по товарах.

У лютому 2020 р. запущена можливість проводити щоденний бліц-тест для торгового персоналу у месенджерах Telegram або Viber у зручний для продавців спосіб. Тепер співробітник може відкрити зміну до прибуття в магазин. У планах мережі – запуск повноцінного бота з навчання у месенджері вже в цьому році. І це все для того, щоб "Люди були щасливі, коли чийсь тато продаватиме їм техніку".

Корпоративний ролик-привітання підготовлено спеціально до Дня торгівлі, який щороку відзначається наприкінці липня.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme