Бренд Opel в складі Stellantis: підсумки 2020 року - в світі і в Україні

3 ключові факта новини:
- Бренд Opel за підсумками 2020 року показав операційний дохід: €527 млн;
- Автомобілі Opel заслужили численні нагороди, в тому числі нагороджені і електромобілі;
- Спостерігається активне зростання продажів за межами Європи, включно з Україною

Михайло Хомченко

Європа. Концерн Stellantis опублікував підсумки роботи різних Брендів за 2020 рік. У даному переліку значиться і Opel - єдиний німецький Бренд в групі, а також родинний Vauxhall - єдиний британський Бренд в групі. Отже, в 2020 році Бренд Opel / Vauxhall досяг наступного…

 

Стійка доходність: виконання плану РАСЕ!

Незважаючи на пандемію, Бренд Opel продемонстрував стійке зростання, хорошу дохідність і прибутковість в роботі. Так, за підсумками 2020 року операційний дохід склав € 527 млн., при цьому вдалося досягти маржі в 4,1%.

Причому дані показники невпинно росли. Наприклад, друге півріччя 2020 року виявилося навіть більш успішним, ніж друге півріччя 2019 року. І це незважаючи на всі проблеми, пов'язані з пандемією і різними карантинними обмеженнями.

Таким чином, вже зараз можна констатувати факт - стратегічний план РАСЕ! спрацював: Opel / Vauxhall є стійкими і прибутковими навіть в непростий час.

 

Нові моделі, електромобілі, заслужені нагороди

Протягом 2020 року Бренд Opel займався подальшим розвитком модельного ряду і просуванням вже презентованих раніше автомобілів. Особливий акцент приділяється електрифікованим моделям: plug-in гібридам та електромобілям. Що позначилося на підсумкових результатах - за підсумками 2020 року було реалізовано 34,4 тис. електрифікованих автомобілів (plug-in гібридів і електромобілів).

Важливо відзначити, що електромобілі-новинки Бренду в 2020 році навіть заслужили престижні титули і нагороди. Наприклад, електромобіль Opel Corsa-e переміг в конкурсі Golden Steering Wheel, а новий електричний кросовер Opel Mokka-e удостоївся нагороди Connected Car Award. Нарешті, новий електричний комерційний вен Opel Vivaro-e заслужив титул International Van of the Year - мабуть, самий престижний титул на ринку легких комерційних автомобілів-фургонів.

І сьогодні, коли Opel в світі пропонує дев'ять електрифікованих моделей різних класів, ми можемо з упевненістю сказати: "так, Opel - це електромобільний Бренд".

 

Досягнення не тільки в Європі, але і на інших ринках - включно з Україною!

Бренд Opel стає все більш глобальним "гравцем". Так, в 2020-му році Бренд збільшив свої продажі за межами Європи відразу на 50%: тепер частка продажів поза європейського ринку досягає 9% від загального обсягу реалізації автомобілів Opel. Це стало можливим завдяки активному розвитку на різних нових ринках, часом досить екзотичних - Колумбія, Еквадор, ось-ось очікується вихід на ринок Японії.

Особливо варто відзначити, що одним з "нових" ринків для Opel стала і Україна. Бренд Opel був представлений в Україні вже кілька десятиліть, проте в 2019-2020 рр. пройшов тотальне "перезавантаження": виведення нових легкових моделей, потім дебют гами комерційних моделей, постійне розширення дилерської мережі.

Все це дало свої результати. Бренд Opel в Україні завершив 2020 роки з позитивною динамікою продажів: реалізовано 732 автомобіля (легкові і LCV), що на 84% більше показників за 2019 рік. Важливо відзначити, що даний результат був отриманий в умовах зниження загального ринку в цілому: так, за підсумками 2020 року в Україні було продано 95,5 тис. нових автомобілів, зниження ринку склало 2,2% щодо результатів 2019 року.

 

Оголошені результати за підсумками 2020 року вселяють оптимізм і дозволяють з упевненістю дивитися в майбутнє, очікуючи нових досягнень у 2021 році.

 

Про бренд OPEL

Opel – один з найбільших європейських виробників автомобілів. Компанія була заснована в 1862 році Адамом Опелем в Рюссельсхаймі, Німеччина, а з 1899 року Opel зайнявся автомобілебудуванням.

 

З 2017 року німецька марка входить до Групи PSA. Разом зі своєю британською дочірньої маркою Vauxhall в 2018 році компанія представлена ​​в більш ніж 60 країнах світу, де продають більше мільйона автомобілів. З 2019 року інтереси бренду в Україні представляє компанія "Пежо Сітроен Україна", офіційне представництво Групи.

 

На даний момент Opel реалізує свою глобальну стратегію PACE!: електрифікація, мобільність та дії на випередження потреб клієнтів. До 2024 року всі європейські моделі легкових автомобілів будуть пропонувати електричний варіант. Обраний вектор розвитку повинен зробити Opel стабільно прибутковим, глобальним і сучасним.

 

Офіційний сайт: https://www.opel.com

Офіційний сайт в Україні: http://www.opel.ua/

Глобальний прес-сайт: https://int-media.opel.com

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Гроші