Alibaba в "День холостяка" продала товарів на 17,8 мільярда доларів

Протягом 24 годин розпродажу на найбільших торгових майданчиках компанії Alibaba Group було здійснено покупок на загальну суму понад 17,8 млрд доларів

Про це йдеться у прес-релізі Ukrainian E-commerce Expert, передає Depo.ua.

"Протягом 24 годин було здійснено покупок на загальну суму понад 17,8 мільярдів доларів. Це на 3,5 млрд більше, ніж у 2015 році", - повідомляє прес-служба.

Як наголошується, понад 100 тисяч продавців, 14 тисяч з яких міжнародні, взяли участь у фестивалі.

Покупки були зроблені з 207 країн. Найактивнішими, як і в минулому році, стали - США, Японія, Південна Корея, Німеччина та Австралія, не враховуючи покупок в самому Китаї.

"Ініційовано і успішно завершено 880 млн платіжних операцій. У найбільш пікові моменти оброблялося близько 120 тисяч транзакцій в секунду. У минулому році показник становив близько 86 тисяч операцій. У пікові моменти також приймалося 175 тисяч замовлень за секунду", - повідомляє прес-служба.

"В Україні кількість покупок в зарубіжних магазинах зростає з року в рік. За прогнозами GfK, до кінця 2016 року рівень покупок українцями на іноземних ресурсах досягне 38% від загального обсягу онлайн шопінгу. Найпопулярнішим як і раніше є Aliexpress.com - 65,5% транскордонних покупок" - зазначає Ірина Холод, керівник Ukrainian E-commerce Expert.

Як повідомлялося, У Китаї за перші п’ять хвилин розпродажу на сайті Alibaba, приуроченого до святкування Дня холостяка, купили товарів на 1 млрд доларів.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme