Акредитацію в ProZorro хочуть отримати ще 17 майданчиків

Електронна система публічних закупівель ProZorro, в яку з 1 серпня 2016 року повинні бути переведені всі закупівлі, які підпадають під дію закону "Про публічні закупівлі", в даний час акредитувала 9 майданчиків і отримала заявки на акредитацію ще від 17

Про це повідомив заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов, передає depo.ua з посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна".

"Вже прийнято рішення про акредитацію ще однією, зараз підписуються документи", - уточнив він.

Коментуючи прийняті Кабінетом міністрів у п'ятницю поправки до постанови №166 "Про затвердження порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків", Нефедов зазначив, що це своєрідна технічна шліфування нормативної бази ProZorro у зв'язку з досвідом роботи, накопиченої критикою і пропозиціями.

"Наприклад, прибрали норму про володіння майданчиком, оскільки це складно перевірити і малоцінно. Як виявилося, достатньо, що у заявника є права на її використання в будь-якому вигляді", - пояснив заступник міністра.

Крім того, ухвалений документ передбачає можливість попередньої авторизації електронних майданчиків.

"Проектом постанови пропонується уточнити визначення оператора авторизованого електронного майданчика щодо наявності у нього прав на використання електронного майданчика, запланувати можливість попередньої авторизації електронного майданчика, беручи до уваги динамічний процес технічного доопрацювання електронної системи закупівель, та скасувати акредитацію електронних майданчиків лише за першим і лише за третім рівнем", - сказав, представляючи його перший віце-прем'єр Степан Кубів.

За його словами, система ProZorro дозволила з початку року заощадити 1,9 млрд за здійснення держзакупівель.

"До кінця року згідно з планом економія становитиме близько 5 млрд гривень, а в 2017 році це буде близько 50 млрд гривень економії державних грошей", - уточнив перший віце-прем'єр.

Крім того, ProZorro за підтримки посольства США з 1 липня почала розраховану на місяць рекламну кампанію в п'яти містах України на сході і півдні: Запоріжжі, Маріуполі, Миколаєві, Одесі та Харкові. Передбачається, що друга хвиля цієї кампанії восени цього року стосуватиметься ще 10 регіонів країни.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme