"Укрзалізницю" чекають масштабні скорочення, - ЗМІ

Призначення на посаду директора ПАТ "Укрзалізниця" поляка Войцеха Бальчуна, якого рекомендує на цю посаду Міністерство економічного розвитку і торгівлі, призведе до масових звільнень і масштабної приватизації активів української залізниці

Про це повідомляє "Апостроф. Економіка" з посиланням на джерело в МЕРТ, передає depo.ua.

На думку співрозмовника видання, Бальчун не має достатнього досвіду для вирішення проблемних питань "Укрзалізниці", оскільки його основною спеціалізацією є кадрова і фінансова оптимізація підприємств.

"Досить складно порівнювати за масштабами українську залізницю та польського залізничного перевізника PKP Cargo S. A. Ключовим чинником у виборі кандидатури Войцеха Бальчуна стала його готовність до 50-відсоткового скорочення штату "Укрзалізниці", уміння "вирішувати питання" з профспілками і проводити фінансову оптимізацію активів для їх подальшої приватизації", - зазначив представник МЕРТ.

Співрозмовник нагадав, що в ситуації падіння обсягів вантажоперевезень внаслідок транзитного протистояння з Росією і скорочення обсягів промислового виробництва інших варіантів оптимізувати фінансовий стан ПАТ "Укрзалізниця" немає.

За даними польських ЗМІ, Бальчун особисто об'їжджав регіональні відділення PKP, де переконував співробітників, що єдиним варіантом для залізничного перевізника є хвороблива реструктуризація, внаслідок чого буде звільнено частину працівників. Профспілки протестували проти цього, але зрештою погодилися з позицією Бальчуна. На той момент у PKP Cargo працювало 44 тис. осіб. Після реструктуризації залишилося 25 тис. співробітників.

За інформацією ПАТ "Укрзалізниця", на початок 2015 р. чисельність співробітників компанії становила 308,7 тис. осіб. Таким чином, під скорочення можуть потрапити понад 150 тис. залізничників.

Фінансова оптимізація не повинна торкнутися самого Войцеха Бальчуна. За заявою глави МЕРТ Айвараса Абромавичуса, його зарплата складе 1,5 млн дол.

"Звісно, що за розчищення "авгієвих стаєнь" польський кандидат зажадав фінансової компенсації. Навряд чи в PKP Cargo S. A. або в LOT (польські авіалінії), де сьогодні працює Бальчун, він міг розраховувати на такий оклад. На тлі середньої зарплати в "Укрзалізниці" на рівні 5 тис. грн і загрози масових скорочень діяльність пана Бальчуна навряд чи знайде підтримку в українських залізничників", - підкреслив чиновник МЕРТ.

Як повідомлялося, конкурс з відбору керівника ПАТ "Укрзалізниця" стартував у лютому 2016 р. На нього було подано заявки від 31 кандидата (восьмеро іноземців та 23 українці).

11 квітня було обрано головного претендента на нового керівника "Укрзалізниці", його призначення рекомендовано Кабміну. У разі затвердження урядом головою правління найбільшої держкомпанії в транспортному секторі стане екс-керівник Польської залізниці Войцех Бальчун.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme