"Накази про підвищення зарплат – одні з найважливіших", – Євген Дихне

На початку березня 2016 р. керівник аеропорту "Бориспіль" своїм розпорядженням у черговий раз підвищив доходи співробітників держкомпанії. Солідну надбавку отримали 4 тис. працівників, з яких більшість – бориспольчани

Не секрет, що сьогодні в Україні не так багато держпідприємств, доходи співробітників яких постійно зростають. ДП Міжнародний аеропорт "Бориспіль", безсумнівно, одне з них.

З 1 березня посадовий оклад персоналу аеропорту виріс відразу на третину. І це не перше підвищення зарплат, що відбулося після приходу в кінці 2014 р. нового керівництва - антикризової команди менеджерів. У 2015 р., незважаючи на складний період виходу підприємства з кризи, керівництву все ж вдалося вишукати можливість не тільки підвищити на 15% посадові оклади, але і виплатити співробітникам "тринадцяту" в розмірі 100% посадового окладу. Як зізнається сам керівник підприємства Євген Дихне, це стало можливим багато в чому завдяки базовим для "Борисполя" найбільшого авіаперевізника країни – "Міжнародним авіалініям України", одним з бенефіціарів яких є Ігор Коломойський. Із зростанням фінпоказників МАУ зростають доходи аеропорту і, відповідно, його працівників.

Важка спадщина Євгена Дихне

Погоджуючись у вересні 2014 року очолити проблемне на той час держпідприємство, новий керівник розумів, що доведеться ламати всю систему. Завантаженість терміналів становила не більше 20%, часто-густо використовувалися старі энергонеэффективные технології, у відносинах з авіакомпаніями панували недовіра і нерозуміння.

Проблемними були, в тому числі, взаємини з бюджетоутворюючим для "Борисполя" авіаперевізником компанією "МАУ", яка частково належить Ігорю Коломойському. Як відомо, попередні керівники ДП "Бориспіль" не підтримували ідею авіаперевізника – лідера вітчизняного ринку, розвивати транзитний напрямок. Після вивчення всіх плюсів і мінусів, Євген Дихне погодився і підтримав ідею партнерів. Сьогодні це загальна мета, до якої держкомпанія і авіаперевізник йдуть рука об руку.

Ще однією дуже важливою проблемою, з якою зіткнулося в 2014 році антикризове керівництво "Борисполя", було моральний стан колективу. Часта зміна керівництва, падіння обсягів, завантаженість аеропорту - це і багато іншого підривало у працівників впевненість у завтрашньому дні. Необхідно було терміново піднімати "бойовий дух" колективу. Спочатку Дихне і команда передали працівникам власну енергію, але щойно у компанії з'явилися фінансові можливості, це відразу позначилося на доходах персоналу.

Так, якщо в жовтні 2014 р. середня зарплата працівника "Борисполя" становила 5,4 тис. грн., то вже в жовтні 2015 р. вона зросла до 6,9 тис. грн. Сьогодні ця цифра вже зросла до не багато, не мало - 9,2 тис. грн. Очевидно, що ця цифра – результат спільних зусиль аеропорту та авіаперевізників.

Разом з МАУ Ігоря Коломойського

Тільки за перший квартал поточного року вітчизняні авіаперевізники наростили свої обсяги, порівняно з 2015 роком на 11,3%. Такі обнадійливі дані днями розповсюдила Державіаслужба. Причому левова частка загального успіху українських авіакомпаній належить найбільшому перевізнику – "Міжнародним авіалініям України". Як відомо, частиною акцій компанії володіє Ігор Коломойський.

"Позитивна динаміка зафіксована за цей період, пов'язана із зростанням обсягів перевезень авіакомпанією "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) на 32,2%", – йдеться в повідомленні, розміщеному на сайті Державіаслужби.

Всього, за три перших місяці поточного року 26 українських авіакомпаній виконали 14,7 тис. рейсів. Зростання в галузі авіаперевезень не міг не відбитися на пасажиропотоку, який обслуговують вітчизняні аеропорти. І, в першу чергу, головні повітряні ворота країни – аеропорт "Бориспіль", яким керує Євген Дихне. Якщо по країні в цілому цей показник зріс на 9%, то в ДП "Бориспіль", порівняно з першим кварталом минулого року, констатують зростання на 12,2%.

При цьому в "Борисполі" роблять все можливе, щоб не зупинятися на досягнутому. Одне з найважливіших завдань, як визнають у керівництві, зробити все можливе для стимулювання подальшого розвитку авіаперевізників. Як нещодавно заявив підзвітний акціонерів МАУ, і в їх числі Ігорю Коломойському президент компанії Ю. Мірошников, "Міжнародні авіалінії" планують істотно розширити свій авіаційний парк. Що, на його думку, потребує додаткових зусиль ДП МА "Бориспіль". Зокрема, по розширенню і покращенню інфраструктури аеропорту, який є для МАУ базовим. На чому, за словами керівника "Борисполя" Євгена Дихне, сьогодні концентруються служби підприємства. До кінця року буде завершена робота над сучасною автоматизованою системою заправки літаків, що вплине не тільки на швидкість процесу, але і в позитивному плані відіб'ється на вартості палива, а значить і квитків.

У плані загальної стратегії з компанією "МАУ", співвласником якої є Ігор Коломойський, аеропорт вибрав нарощування свого транзитного потенціалу. Як відомо, плани щодо побудови регіонального хабу на базі "Борисполя" передбачають досягнення показника в 45% транзитних пасажирів. У той час як "Міжнародні авіалінії України" прагнуть довести число своїх транзитних пасажирів до 60%. Успіх у реалізації планів партнерів – запорука подальшого зростання добробуту працівників та стабільності надходжень у державний бюджет.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme