"Известия": Виробники автозапчастин тікають з Росії

Кілька компаній, що постачають автокомпоненти на автомобільні заводи і ринок запчастин, вивели потужності з Росії або серйозно змінили бізнес-модель через кризу

Про це повідомляє depo.ua з посиланням на "Известия".

Зокрема, японська компанія Exedy продала свою частку в спільному підприємстві (ТОВ "Екседей ВІС Рус"), що спеціалізується на виробництві зчеплень для "АвтоВАЗу". Японський виробник пружин і амортизаторів KYB відмовився від центрального логістичного складу в Росії на користь аналогічного в Литві. Крім того, своє виробництво в Ленінградській області змушена була зупинити Johnson Controls, яка випускала сидіння для нині законсервованого виробництва General Motors. Спад продажів змусив французьку Faurecia, що випускає в Росії деталі вихлопних систем і комплектуючі для салонів (для Volkswagen і "АвтоВАЗу"), скоротити персонал на своїх калузьких заводах.

Компанія KYB (постачальник елементів підвіски на вторинний ринок і складальні заводи Росії) в травні завершила вивезення останніх запчастин з московського складу в Литву. Причину відмови від величезного терміналу на 1,5 млн одиниць зберігання в компанії пов'язують з погіршенням економічних умов.

У KYB відзначили, що наприкінці березня відвантажувальні ціни на їхню продукцію на російському ринку збільшилися в середньому на 9%.

Через рішення концерну GM мінімізувати свій бізнес в Росії постраждав постачальник сидінь - американська компанія Johnson Controls. Вона інвестувала близько $10 млн у виробництво в Ленінградській області і змушена була його зупинити на початку літа.

Спад виробництва в Ленінградській області торкнувся одного із заводів канадської компанії Magna, на якому вироблялися бампери для заводів Ford і GM у Всеволожську. Канадці вирішили закрити майданчик в Ленінградській області, сконцентрувавшись на заводі в Калузі.

Французький виробник Faurecia (виробляє деталі вихлопної системи і комплектуючі салону) поки не закривав заводів, але деякі потужності в Калузі вже близькі до цього, стверджує інформоване джерело видання.

Крім того, будівництво цеху кузовного штампування призупинила японська компанія Unipress. Він зводився безпосередньо на території проммайданчику пітерського заводу Nissan. 

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme