"Заряджений перемагати!": як агентство Digital Choo розробило для Parimatch нову коммуникаційну платформу (ПРЕС-РЕЛІЗ)

Учора світові ЗМІ запустили в ефір візуальне виконання оновленої компанії Parimatch, ребрендингом якої займалося маркетингове агентство Digital Choo. Більше 8 місяців роботи не пройшли марно. Нова комунікаційна платформа вразила аудиторію неоновими фарбами стилістичного рішення, неймовірною динамікою і енергійністю

"Заряджений перемагати!": як агентство D…

Таким чином Parimatch спробував донести до споживача основні атрибути життєвого лайф-стайлу, що полягає у вільному прояві почуттів.

Прокоментувала цю подію і СЕО агентства Digital Choo:

"Багато років роботи з геймінгом в багатьох країнах присутності, у команді заклали вже на рівні в ДНК здатність мислити масштабно, з можливістю крос-регіональної адаптації подібного роду креативу на широке коло країн використання, де представлений бізнес Клієнтів, з урахуванням специфіки і відмінностей, як локального споживача , так і всіх законодавчих аспектів того чи іншого регіону. Так, наприклад, для російського регіону, ролик був адаптований і відтворений без використання людей, при цьому за своєю потужністю, заряду і передачі духу бренду, нітрохи не поступає основній глобальній версії з уособленням споживача в нашому головному герої", — говорить Ірина Курочкіна.

В основу нової платформи "Заряджений перемагати" лягла ідея про людей, які не бояться йти вперед, не терплять півтонів і хочуть щодня підкорювати нові вершини. Команда DC зняла відеоролик світового масштабу, всі творці якого повинні були знаходитися на одній хвилі з командою Parimatch. Колектив підібрався настільки зібраний, що на весь період зйомок майданчик став єдиним організмом - протягом 2 діб всі учасники процесу разом їли, споруджували декорації, відточували кожен кадр.

"Я люблю нестандартні ідеї і динамічні ролики зі складною логістикою постпродакшену - в новій компанії було все. І це було круто! Я гордий, що такий кейс з'явився в моєму портфоліо", — згадує режисер проекту Бен Ніколас.

"Нам хотілося передати драйв і прискорений пульс кожному, хто побачить, почує і відчує нашу працю. Ми ставили перед собою завдання створити ролик світового рівня, щоб за якістю він не поступався глобальним працям Nike, Diesel. І ми впоралися з цим завданням. Багато сил було вкладено в пост і саунд-продакшн. Слова Double speed, Qtake, chroma key, CGI, compositing SFX, color grading повністю заповнили наш "ефір". Бажання ставити собі Великі виклики призводить до Великих результатів. Дякую команді професіоналів, які заряджали своєю енергією кожен сантиметр майданчика, кожну хвилину роботи над цією рекламною кампанією", — підкреслює креативний директор DC, Володимир Кобець.

Нагадаємо, що в рамках ребрендингу Parimatch був розроблений унікальний набір ключових іміджів і креативних комунікаційних матеріалів для ООН і digital в сфері глобальних дизайн-трендів. Крім цього були створені професійно відретушовані віжуалом і проведена масштабна фотосесія. Матеріалу, підготовленого для різних країн, точно вистачить на тривалий період різно форматного присутності компанії у всіх видах спорту.

Представники Parimatch запевняють, що це тільки початок гучного успіху. Команда Digital Choo вже почали роботу над новим проектом, що обіцяє знести загальноприйняті норми. Заряджайся, надихайся - скоро буде ще яскравіше!

Як DC зробили ребрендинг Parimatch, дивіться відео:

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme