"Заряджений перемагати!": як агентство Digital Choo розробило для Parimatch нову коммуникаційну платформу (ПРЕС-РЕЛІЗ)
Учора світові ЗМІ запустили в ефір візуальне виконання оновленої компанії Parimatch, ребрендингом якої займалося маркетингове агентство Digital Choo. Більше 8 місяців роботи не пройшли марно. Нова комунікаційна платформа вразила аудиторію неоновими фарбами стилістичного рішення, неймовірною динамікою і енергійністю
- Головна
-
14 лютого 2019 15:24
Таким чином Parimatch спробував донести до споживача основні атрибути життєвого лайф-стайлу, що полягає у вільному прояві почуттів.
Прокоментувала цю подію і СЕО агентства Digital Choo:
"Багато років роботи з геймінгом в багатьох країнах присутності, у команді заклали вже на рівні в ДНК здатність мислити масштабно, з можливістю крос-регіональної адаптації подібного роду креативу на широке коло країн використання, де представлений бізнес Клієнтів, з урахуванням специфіки і відмінностей, як локального споживача , так і всіх законодавчих аспектів того чи іншого регіону. Так, наприклад, для російського регіону, ролик був адаптований і відтворений без використання людей, при цьому за своєю потужністю, заряду і передачі духу бренду, нітрохи не поступає основній глобальній версії з уособленням споживача в нашому головному герої", — говорить Ірина Курочкіна.
В основу нової платформи "Заряджений перемагати" лягла ідея про людей, які не бояться йти вперед, не терплять півтонів і хочуть щодня підкорювати нові вершини. Команда DC зняла відеоролик світового масштабу, всі творці якого повинні були знаходитися на одній хвилі з командою Parimatch. Колектив підібрався настільки зібраний, що на весь період зйомок майданчик став єдиним організмом - протягом 2 діб всі учасники процесу разом їли, споруджували декорації, відточували кожен кадр.
"Я люблю нестандартні ідеї і динамічні ролики зі складною логістикою постпродакшену - в новій компанії було все. І це було круто! Я гордий, що такий кейс з'явився в моєму портфоліо", — згадує режисер проекту Бен Ніколас.
"Нам хотілося передати драйв і прискорений пульс кожному, хто побачить, почує і відчує нашу працю. Ми ставили перед собою завдання створити ролик світового рівня, щоб за якістю він не поступався глобальним працям Nike, Diesel. І ми впоралися з цим завданням. Багато сил було вкладено в пост і саунд-продакшн. Слова Double speed, Qtake, chroma key, CGI, compositing SFX, color grading повністю заповнили наш "ефір". Бажання ставити собі Великі виклики призводить до Великих результатів. Дякую команді професіоналів, які заряджали своєю енергією кожен сантиметр майданчика, кожну хвилину роботи над цією рекламною кампанією", — підкреслює креативний директор DC, Володимир Кобець.
Нагадаємо, що в рамках ребрендингу Parimatch був розроблений унікальний набір ключових іміджів і креативних комунікаційних матеріалів для ООН і digital в сфері глобальних дизайн-трендів. Крім цього були створені професійно відретушовані віжуалом і проведена масштабна фотосесія. Матеріалу, підготовленого для різних країн, точно вистачить на тривалий період різно форматного присутності компанії у всіх видах спорту.
Представники Parimatch запевняють, що це тільки початок гучного успіху. Команда Digital Choo вже почали роботу над новим проектом, що обіцяє знести загальноприйняті норми. Заряджайся, надихайся - скоро буде ще яскравіше!
Як DC зробили ребрендинг Parimatch, дивіться відео:
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 18:25В Украіні почали масово подавати на перереэстрацыю авто, - МВС
- 18:24Аналітика NV: бізнеси Ріната Ахметова спрямували найбільше коштів на підтримку ЗСУ
- 16:43На це будуть витрачені мільйони: кияни пропонують дізнатися думку містян щодо знесення Арки у столиці
- 16:28ЗСУ встановили прапор в селі поблизу плацдарму в Кринках Відео
- 16:13 Європарламент схвалив продовження пільгової торгівлі з Україною із запобіжниками
- 15:07Двоє українських арбітрів увійшли до списку суддів футбольного Євро
- 14:39 росіяни вгатили по Дніпровському району: щонайменше четверо постраждалих
- 13:02Припинення надання послуг українськими консульствами для чоловіків призовного віку: Кулеба прокоментував
- 12:33Віталій Кличко передав правоохоронцям результати внутрішнього аудиту ремонту Київського госпіталю ветеранів війни
- 12:12 Стався епілептичний напад: На Закарпатті в дорогою до ТЦК помер військовозобов'язаний
- 12:05У Києві пройшов ювілейний незалежний професійний дегустаційний конкурс Favorite Food & Drinks: хто брав участь
- 11:31Через обстріли на Херсонщині минулої доби загинуло двоє людей, ще 6 поранені
- 11:17Нічна атака "шахедів" на Україну: Євлаш розповів про деякі "новації"
- 11:17"Укренерго" анонсує обмеження для бізнесу через дефіцит електроенергії
- 10:44На Дніпропетровщині окупанти обстріляли поліцейських та рятувальників, що прибули на ліквідацію наслідків ворожої атаки (ФОТО)
- 10:16 НАБУ: Чинного міністра піймали на заволодінні державною землею в сумі 291 млн гривень
- 10:01 СБУ заявила про затримання підозрюваного у корегуванні ракетного удару по базі підлеглих Буданова в Харкові ФОТО
- 09:47На Миколаївщині вночі ППО знищила 4 дрони. Є поранений
- 09:03Рашисти атакували дронами промислові та припортові об'єкти на півдні України