Замовників сексистської реклами притягнуть до відповідальності

Держспоживслужба зайнялася пошуком замовників сексистських плакатів, які красувалися на вулицях Києва

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на прес-службу Держпродспоживслужби.

В Києві Держспоживслужба розпочала розгляд справи щодо порушення законодавства про рекламу, яка принижує честь та гідність жінок.

Йдеться про зовнішню рекламу, яка була розміщена у центрі Києва на лайтбоксах та містила відверто дискримінаційні і провокаційні тексти на кшталт "Жінка керівник – завжди стерво", "Кар’єристка – мати зозуля".

Розміщення реклами такого характеру викликало хвилю обурення серед громадян, у тому числі нардепів. Враховуючи зазначене, були вжиті заходи щодо зупинення розповсюдження цієї образливої реклами та притягнення до відповідальності рекламодавця.

На даний момент Держпродспоживслужба звернулася до рекламного агентства, яке розмістило зазначену рекламу, з вимогою надати необхідні документи. Це дозволить встановити замовників і притягнути їх до відповідальності.

Нагадаємо, що кілька тижнів тому Київ завісили рекламними плакатами із сексистським змістом, а пізніше виявилося, що таким провокативним чином намагалися прорекламувати жіночий конгрес.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme