Як український бізнес готується до нового локдауну

Великий бізнес не панікує, малий – готується до збитків
 

Як український бізнес готується до новог…
Фото: ДС

Про це йдеться у матеріалі ДС "Удав і бандерлоги. Як бізнес чекає на другий локдаун", повідомляє Depo.ua.

"Ми діємо в рамках всіх приписів наших органів влади. По-перше, нам не надходило жодної інформації про новий локдаун. Як буде посилюватися карантин, чи посилюватиметься взагалі, які заходи вживатимуться… Поки ми діємо за нинішніми нормами. Як тільки буде якась інформація з боку уряду, керівництва Києва, інших міст і т.д., ми відразу будемо вживати заходів, які будуть запропоновані. Що ж стосується якісь змін в бізнес-планах, в розвантаженні/завантаженні складів, то тут поки нічого немає", – наводить видання заяву прес-служби мережі будівельних гіпермаркетів "Епіцентр К".

Зазначається, що спокійно реагують і в інших великих торгових мережах.

"На даний момент, наскільки я знаю, ми працюємо в звичайному режимі. Але, природно, не забуваючи про засоби захисту (маски, антисептики на торгових точках). Але поки явних заходів на випадок тотального локдауна, наскільки мені відомо, не робиться. Я не можу сказати, що ми очікуємо, тому що це досить непередбачена обставина і складно судити, що буде з людьми в подальшому. Поки ми плануємо проводити "чорну п'ятницю" 27 листопада і Хеллоуїн", – сказала ДС представник PR-служби мережі магазинів електроніки "Цитрус" Тетяна Санжак.

Водночас, у торговій мережі "Фокстрот" дещо іншої думки.

"Вийшовши з карантину, ми зрозуміли, що наша аудиторія легко переходить з офлайна в онлайн і навпаки, а 60% продажів всієї компанії відбувається за участю онлайну: безпосередньо як торговельного майданчика і як рекламного каналу. Тому ми значно посилили маркетингову присутність в цифровому середовищі, стабільно нарощуємо трафік на сайт і налагодили інфраструктуру, щоб всі замовлення виконувалися в рамках діючих норм швидкості обробки і доставки. Тобто при збільшенні навантаження на онлайн через неможливість повноцінної роботи звичайного рітейлу сайт інтернет-магазину буде повністю до цього готовий", – розповів CEO мережі "Фокстрот" Олексій Зозуля.

При цьому видання відмічає, що малий бізнес налаштований дуже песимістично. Його представники дивляться на ймовірний жорсткий карантин з фаталізмом: вони впевнені, що, як і навесні, держава реальну допомогу їм не надасть. А ось особистої фінансової "подушки безпеки" у більшості вже немає.

"Ми-то плануємо, в будь-якому випадку, працювати. Але все буде залежати від офіційних розпоряджень. У разі повернення до жорсткого карантину абонементи в спортзал будуть заморожені, для клієнтів це ні на що вплине. Працювати нам чи ні, це буде залежати від уряду, а не від нас. Ясна річ, ми не хочемо закриватися, але якщо буде такий штраф, який вони там обіцяють, то доведеться", – з сумом в голосі сказали оглядачеві ДС в столичному спортивному клубі і салоні краси XL.

Не у кращому настрої і бариста однієї з кав'ярень Києва.

"У мене дві третини клієнтів – співробітники Міністерства іфраструктури, воно тут за рогом. Якщо їх знову по домівках відправлять, то і мені закриватися треба. Я з місцевих жителів не проживу. Ось, чекаю місцевих виборів і що після них щось ясно стане. Поки закуповуюся всім (кава, солодощі) по мінімуму, запас тримаю на три дні роботи. Але це виходить купую в роздріб, так що дорого виходить. Якщо знову введуть карантин, як навесні, – розорюся однозначно", – каже він.

Нагадаємо, 13 жовтня уряд продовжив адаптивний карантин в Україні через спалах смертельного коронавірусу до 31 грудня 2020 року.

22 жовтня президент Володимир Зеленський запевнив, що незважаючи на те, що нині в Україні фіксують щодня близько 6-7 тисяч хворих на коронавірус, суворого карантину запроваджувати не планують.

Читайте також: Україна на карантині до 31 грудня: Що відбувається (ХРОНІКА)

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme