Встигнути все. ТОП-5 прийомів тайм-менеджменту

При великих обсягах роботи дуже важливо правильно організовувати свій час і ефективно його використовувати

Так вважає Сара Азані, маркетолог і засновник фешн-блогу Style MBA, передає Depo.ua із посиланням на nv.ua.

Кілька простих порад дозволять виконувати будь-які обсяги роботи і навіть допоможуть зберегти більше вільного часу для відпочинку, цитує Азані MyDomaine.

1. Не працюй завзято, а працюй з розумом

Однозадачність - шлях до успіху. Виділення часу тільки на одну задачу одночасно підвищує продуктивність і якість роботи. В такому випадку залишається вирішити скільки часу витратити на кожне із завдань. Тому правильно розставляйте пріоритети, і ви отримаєте бажані результати.

2. Дбайте про своє здоров'я

Навіть незважаючи на нескінченний список речей, які вам потрібно зробити, пам'ятайте, що сон важливий. Ставте своє здоров'я в пріоритет: добре харчуйтеся і займайтеся спортом. В результаті це дозволить вам бути зосередженим і ефективно працювати.

3. Плануйте відпочинок

Під час робочого дня важливо робити перерви не тільки на обід. Протягом дня відволікайтеся від роботи на кілька хвилин, щоб прогулятися або перевести дух, це допоможе залишатися в тонусі.

4. Не відволікайтеся

Якщо вам не потрібно використовувати соціальні мережі для роботи, вийдіть із системи під час робочого дня. Також, не варто часто перевіряти пошту і телефон. Зазвичай люди витрачають на це набагато більше часу, ніж вони думають.

5. Навчіться говорити "ні"

Це особливо дуже корисно, якщо ви працюєте на себе. Ви маєте право відмовлятися від проектів, які вам не подобаються або гармонують з вашим брендом. Крім того, слід відмовляти в неважливих дзвінках і розмовах, які відбирають ваш час.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme