Визначені найкращий фічер і репортаж року

Журі конкурсу PRESSZVANIE визначило кращі публікації журналістів за 2015 рік у рамках спеціальних номінацій "Кращий репортаж", "Кращий фичер" і "Відкриття року"

Вперше в конкурсі PRESSZVANIE в рамках спеціальних номінацій оцінювалися публікації журналістів. Переможцями стали:

 Кращий репортаж: Катерина Шаповал з матеріалом "Прифронтове місто. Як Маріуполь відчайдушно чіпляється за мирне життя".

Кращий фічер: Денис Кацило з матеріалом "Джинса для влади. Як чорні піарники освоюють держбюджети".

 Відкриття року: Олексій Коваленко з матеріалом "Все для фронту, все для перемоги. Один день з життя маріупольського волонтера".

У номінації "Відкриття року" брали участь початківці журналісти та студенти факультетів журналістики.

Визначені найкращий фічер і репортаж року - фото 1

"Дуже важливо виходити за межі звичних жанрів, тем і принципів подачі інформації. Це дозволяє не просто по-новому подивитися на давно вже відоме, але й побачити те, що не було помітно раніше", – зазначила Катерина Шаповал, переможець в номінації "Кращий репортаж", редактор відділу "Бізнес" журналу "Новий Час".

Матеріали журналістів оцінювалися за такими критеріями, як актуальність теми, унікальність підібраних фактів, глибина розкриття теми, легкість її викладу і резонанс публікації. Результати голосування журі перевіряв експертний партнер конкурсу – компанія PwC Україна.

Визначені найкращий фічер і репортаж року - фото 2

"Для нас важливо, що існує конкурс, який дозволяє відзначити журналістів, які пишуть про промисловості. Я переконаний, що заохочуючи конкуренцію серед "акул пера", конкурс у цілому позитивно впливає на якість української ділової журналістики. Адже PRESSZVANIE – авторитетний бренд, і щоб стати переможцем, потрібно набагато більше, ніж просто "розбиратися в темі". Крім того, PRESSZVANIE – це ще й класний майданчик для неформального спілкування широкого кола журналістів та фахівців з комунікацій зі сфери бізнесу", – коментує Леонід Зябрев, Директор Департаменту медіа і маркетингових комунікацій Групи Метінвест.

Імена призерів та оцінки журі знаходяться у відкритому доступі на сайті Конкурсу в розділі Результати.

Довідка:

PRESSZVANIE — це щорічний конкурс журналістів, в якому журі — лідери бізнесу та редактори провідних видань — оцінюють роботу журналістів і редакторів, що працюють у ділових і суспільно-політичних друкованих, інтернет-виданнях та інформагентствах, а також позаштатних журналістів. Інтерактивне голосування відбувається в реальному часі на сайті конкурсу.

 Оргкомітет конкурсу: Mainstream Communication & Consulting.

Компанії-партнери конкурсу: Смарт-Холдинг, Метінвест, Одеський припортовий завод, ДТЕК.

Юридичний партнер: Астерс.

Інформаційні партнери: телеканал "Україна", "Сьогодні Мультимедіа", газета "Бізнес", "Ділова столиця", ІА "Українські новини", ЛІГА.net, телеканал "Бізнес", Перша Шпальта, Детектор медіа.

Експертний партнер: PwC Україна.

Партнери фіналу: Хортиця, Природнє Джерело, PepsiCo.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme