В Україну повернувся поїзд Шовкового шляху

Перший експериментальний вантажний потяг, який був запущений 15 січня 2016 року по так званому "Новому Шовковому шляху", повернувся в Україну 17 квітня

Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Укрзалізниця", передає depo.ua з посиланням на "112 Україна".

Поїзд з порожніми контейнерами 7 квітня був відправлений зі станції Достик (Казахстан) і очікувався до прибуття в Чорноморськ (раніше - Іллічівськ) 19 квітня.

Зараз в "Укрзалізниці" вивчають потенційний вантажопотік і попит ринку на таку послугу, розглядається питання створення регулярного сервісу.

"Потужності учасників проекту дозволяють безперешкодно здійснювати відправку контейнерного поїзда, який буде перевозити 1 тис. тонн вантажів щотижня в кожному напрямку", - кажуть в "Укрзалізниці".

Зокрема повідомляється, що перевезеннями зацікавилися українські виробники картону, керамічної плитки, металоконструкцій, електродів, меблів, кондитерських виробів, м'ясо-молочної продукції, цукру, виробів з глини та сталі та ін.

Однак у цих компаній вже є усталена логістика транспортування товарів до Китаю, так само як і у китайських виробників продукції в Україну.

"Перегляд логістичних схем та узгодження їх з партнером вимагає певного часу на узгодження. Крім того, зрозуміле побоювання товаровиробників щодо зміни існуючих схем транспортування вантажів у складний для економіки країни час. Але, незважаючи на такі перешкоди, є впевненість у результативності розпочатої роботи щодо реалізації проекту", - повідомили в прес-службі.

На сьогодні "Укрзалізниця" розробила графік руху такого контейнерного поїзда по території України. Середня швидкість його курсування, встановлена графіком за маршрутом західних прикордонних станцій України – станція Чорноморськ-Поромна становить близько 1,150 тис. км у добу. Крім призначення поїзда в Європу "Укрзалізниця" планує використання можливостей поїзда для перевезень українськими відправниками та одержувачами.

Нагадаємо, що поїзд у складі 10 вагонів і 20 сорокафутових контейнерів було відправлено 15 січня з Іллічівська. Маршрут пролягав Чорним морем і через основні станції: порт Батумі, Алят, Актау-Порт, Бейнеу, Жезказган, Балхаш-1. 31 січня поїзд прибув до пункту призначення - на станцію Достик на кордоні Казахстану з КНР.

Вказаний маршрут є альтернативним шляхом доставки вантажів із заходу на схід в обхід території Росії через Україну, Грузію, Азербайджан і Казахстан до Китаю.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme