В Державіаслужбі пояснили, чому пішов Wizz Air

Угорський авіаперевізник Wizz Air вирішив піти з України через низьку комерційну привабливість місцевого ринку

Про це під час засідання Комітету з питань запобігання і протидії корупції повідомив глава Державної авіаційної служби України Денис Антонюк, передає depo.ua з посиланням на "Укрінформ".

"Ми ще не отримували інформації про подальші плани Wizz Air, але ми зі свого боку не створювали компанії ніяких перешкод для польотів, і були відкриті всі дороги. Тому, напевно, це є комерційне рішення", - сказав Антонюк.

На його думку, це пов'язано з величезним падінням ринку авіаперевезень в Україні і девальвації гривні.

«Вірогідний відхід пов'язаний з падінням ринку на 40 відсотків в порівнянні з минулим роком і навіть не два, а триразовій девальвації національної валюти, адже всі доходи номіновані в гривні, а всі витрати в Європі - в євро. Це означає, що Wizz Air для того, щоб залишатися дешевим, має літати у величезний мінус. Це не питання регуляції ринку, а питання нашої реальності», - зазначив глава Державіаслужби.

Водночас він відкинув можливість в нових умовах створення авіакомпанії МАУ монополії на українському ринку.

«Всі маршрути з Європи продубльовані кимось, якщо хтось хоче літати з Києва до Лондона, то завжди на цьому маршруті є, наприклад, Британські авіалінії. Про яку монополію ми можемо говорити?», - підкреслив Антонюк.

Нагадаємо, група Wizz Air з 20 квітня закриває свою українську авіакомпанію "Візз Ейр Україна". Один з її літаків Airbus A320 залишиться в Києві і буде використовуватися авіакомпанією Wizz Air Hungary, а другий перебазують у словацький Кошице.

Справка: Wizz Air - найбільший лоукост-перевізник у Центральній і Східній Європі, який літає у 110 напрямках у 37 країнах. Флот авіакомпанії складається з 55 літаків Airbus A320.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme