"Укрзалізниця" пояснила, як повернути онлайн-квитки

Після того, як ПАТ "Укрзалізниця" тимчасово заборонила повернення квитків, оформлених через Інтернет, у компанії пояснили, як можна їх повернути

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на прес-службу ПАТ "Укрзалізниця".

Так, повернути гроші за оформлення електронних проїзних документів у внутрішньому сполученні у період дії заборони можна у квиткових касах залізничних вокзалів України, а також за допомогою поштового відправлення.

Пасажири, які знаходяться територіально далеко від пунктів продажу (квиткових кас) чи перебувають за межами держави або не мають можливості за станом здоров'я або з інших поважних причин звернутися у каси особисто, можуть надсилати на адресу регіональних філій за місцем проживання або на адресу філії пасажирської компанії роздруковані квитки, а також заяву про повернення коштів.

При цьому, разом із заявою, в якому необхідно вказати інформацію банківської платіжної картки, потрібно відправити довідки, які підтверджують, що пасажир не має можливості повернути квитки у касах з "поважних причин".

Це може бути, наприклад, довідка про тимчасову непрацездатність, підтвердження перетину кордону і т.д.

У компанії також уточнили, що заборона на повернення квитків через інтернет буде діяти з 12 грудня 2017 року до 14 січня 2018 року.

Нагадаємо, 13 грудня у ПАТ "Укрзалізниці" заявили, що, аби уникнути зловживань з квитками, оформленими через Інтернет, до закінчення новорічно-різдвяних перевезень повертатимуть їх тільки через залізничні каси.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme