У США представили повітряне таксі на водні

Американський стартап Alaka’i Technologies представив проект водневого аеротаксі Skai і вже зібрав перший льотний прототип апарату

Незвичайний літальний апарат повинні сертифікувати в США до кінця 2020 року, передає Depo.ua з посиланням на НВ.

Skai - це невеликий літальний апарат з вертикальним зльотом і посадкою, рух якого забезпечують електродвигуни, що працюють на водневих паливних елементах. Як стверджується, Skai буде одним з найбезпечніших, чистих і універсальних транспортних засобів.

Апарат, розрахований на п'ятьох людей, може протриматися в повітрі до чотирьох годин, подолавши за цей час до 650 км. Він приводиться до руху шістьма електродвигунами з вбудованим резервуванням. Заправка літального апарату воднем буде займати всього десять хвилин, повідомляє VentureBeat.

Представники Alaka'i стверджують, що подібна дальність польоту робить апарат ідеально відповідним для реагування на надзвичайні ситуації, перевезення вантажів і суміжних галузей.

Експерти прогнозують, що повітряні таксі почнуть перевозити клієнтів протягом трьох років і що ці таксі можуть почати літати автономно або напівавтономно вже в 2025 році. Аналітики Roland Berger прогнозують, що через п'ять років у всьому світі буде діяти 3000 літаючих таксі.

Тим часом, Morgan Stanley прогнозує, що ринок літаючих таксі до 2040 року досягне $ 1,5 трлн, що, ймовірно, викликає стійкий інтерес з боку приватного сектора.

Минулого тижня німецький стартап Lilium Jet завершив перші випробування свого літака. Китайський конгломерат електроніки Ehang намір в найближчі кілька років побудувати парк пасажирських квадрокоптерів. А пасажирський безпілотник Volocopter недавно здійснив випробувальні польоти над Дубаєм. Повітряні таксі AeroMobil, Vertical Aeorospace, Joby Aviation, Airbus, Boeing і Bell знаходяться на різних стадіях розробки.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme